Plats i baren, tack!

Jag lämnar över till kusin att lägga upp fina bilder från dagens längst fith avenue. Lite shopping lyckade jag klämma såklart. En svart skin-imitation kjol från American Apparel och en lila volang klänning från H&M. Fina fynd :)



K
vällen kommer att gå i cocktailens tjusiga tecken. Middagen blir en favorit i repris från gårdagen med leftovers men när vi svidat om till våra finaste outfits så ska vi ut på barer och dricka drinkar. Vi börjar här i krokarna på Bar Milano, ett italiensk inspirerat New York chict ställen här på 3:e. För övrigt med samma äger som till Bar Lupa, Inoteca och Ino. 

Sen finns risken att vi stannar för Prime House ute på Park Ave och dricker deras Blueberry Sour. To die for, let me tell you. Annars är det en av New Yorks bästa restaauranter om man är sugen på en stor, fet, god stek. Jag brukar inte ha den längtan jätte ofta men lokalen är fräck i beige sten från topp till tå. Mamma, Patrik och jag avnjöt en god middag där för bara några veckor sedan...



Efter det känner jag att kvällen kan blir hur som helst. Inga fler planer och inga fler måste. Det ända vi vet är att vi vill vara snyggast, njuta och dricka härliga cocktail. Och jag lovar er, mission kommer att utföras med bravur! 

Kommentarer
Postat av: Mumin

..amazing how much you have managed to write in the few days..or have I really been absent so long..oh well, welcome Liza with a Z...and do you have to plugga while here...wow..what a downer..but then again you can do it together, so maybe it's not so bad...although with a head full of cotton after a night out, it might not go so well...and hey El Diva, do take her along to your gym, aas they are sure to have guest passes...and as for skipping a main meal, i am sure you still have some good cereal and yougurt and fruit, so you are a ok in the health and food department..so there El Professore...now too much godis, not so good, raised sugar levels are never nyttigt...

...and our Obama won, how sweet is that..

now we just have to get ALL the spolt lazy AQmeicans on the street to wake up and start pulling their weight, and not just sit there like lumps on a log waiting for miracles to fall in their laps...we have had that time, and look where it got us...what goes up must come down..good ol Newton said it best...tested it too...

..annd now I am off to work..drat..13 hours are not soo cool, as you are finding out my little one..

Good Morning hugs to both of you!

2008-11-08 @ 12:06:16
Postat av: Göran

I agree with Mumin!!!

It´s nice to see your doing better again, well so it seemes any way!!??

Say hi to Liza from me...

We have guests this weekend and me and Thomas A, went out golfing this morning and it was wonderful...

Take care and do have a lot of fun!!

2008-11-08 @ 12:24:58
Postat av: Kerstin

Vilken perfekt guide du är, ni får säkert en toppen kväll. Jag vill se blid på det nyinköpta kläderna, gärna foto av er innan utgången.

Här duggregnar det och är +8 grader, nu ska vi till Kista för bio.

Puss

K

2008-11-08 @ 14:37:34
Postat av: mormor

Jag med, precis som Kerstin (bilder, bildtexter )mm

Nu vet jag vad ni håller hus när ni är ute. Jag har en jättestor karta (mycket detaljrik).

Kramar till er båda

2008-11-08 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0