Lonely Planet!


Tuffa som få!

Jaha, då var man ensam igen då. fan va trist det är att lämna av och säga hejdå. Lika roligt det är när någon kommer och hälsar på, lika trist är det att behöva gå igenom ett avsked på flygplatsen. Det hade jag gärna sluppit. Nu sitter lilla kusin på planet och trängs med tjocka gubbar, skrikande barn och otrevliga flygvärdinnor. Hoppas hon i alla fall kan sova så att tiden går lite fortare,

Vi har haft det totalt jävla underbart och jag önskar att hon inte åkte hem. Som tur är så kommer jag ju hem till Sverige om veckor så det kunde ha varit värre. Det tar dock inte bort det faktum att jag redan saknar henne massor och längtar tills nästa gång vi ses.

Nu är det kall toch grått ute, lite som en avspegling på mitt humör och mina känslor. Fick dock den här bilden skickad till mig av moster K imorse. Den är fin och jag blir glad i hela kroppen ända in i själen när jag tittar på den. Vi två godingar poserade så fint ett berg på landet. Eller berget är nog mer en sten men poserandet är rätt. Kolla bara på våra brillor. Jag menar, hur snygg kan man va? Tack moster! Det piggar upp lite så här i ensamheten!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Liza

Heej Love!

Hemma nu, har inte lyckats sova någonting. Men känner mig ändå inte så trött. Känns lite konstigt och komma hem. Men nu sitter jag och Emily och tittar på nyhetsmorgon och äter croissants och dricker kaffe.

Vi får väl se när jag deckar..

Älskar!!



Ps. Här är det -1 och igår hade det snöat,inte mycket men ändå lite. Inte alls lika härligt som i NY.

2008-11-17 @ 10:28:40
Postat av: Göran

Vilka "urpingar" ni var och är, helt oemotståndliga!!

Är det minusgrader i Stockholm!??

Själv har vi haft det toppen, faktiskt golfväder både lördag och söndag, okay lite svalare idag...

FF

2008-11-17 @ 22:09:53
Postat av: Emmi

Måste bara säga att ni är sååå inne. Hej försesten Josse, nu har även jag lyckats hitta hit ;)

2008-11-18 @ 18:31:13
URL: http://emeliesz.blogg.se/
Postat av: faster carin

Synd för dig att Lisa har åkt hem men ni träffas ju snart eller hur. Ni är ju för söta bägge två nästan som två tvillingar.

kram din enda faster

2008-11-20 @ 00:21:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0