Julen runt knuten!

Idag är jag trött. Inte nödvändigtvis sovtrött, bara trött. Har skojarbeten och projekt upp till halsen, har precis varit på gymmet och kört hårt, längtar hem till Sverige och jag är hungrig. Inte så kul kanske, ganska basic, saker jag kan göra något åt. Ska börja med att äta!

Någon frågade när jag kommer hem i jul. Planet från New York lyfter den 19:e december och landar i Stockholm den 20:e, så om det är någon som känner sig manad och har mycket tid till övers så finns det en välkomstkommité som måste organiseras och styras upp. Någon frivillig? Nää, inte det... okej, Det får väl bli en annan gång. Lever fortfarande på den glada synen från i sommras när jag, på Arlanda, kliver ut genom dörrarna och syster och kusin står och håller ett stort plakat med massa fina teckningar och skrift. Det är vad jag kallar ett riktigt välkomnande!

Hörde att det hade snöat massa där hemma. Härligt! Jag vill också ha snö men jag vet att det kommer hit snart också. Allt har sin tid, men oj vad jag ska leka i den när den anländer. Får man förresten det i min ålder? Äh, det struntar jag i, här ska minsan lekas!

Jag har sagt det förr men säger det igen. Om ni vill att jag ska köpa med mig saker till er så börjar det bli dax att skicka listan. Jag vill vara uute i god tid eftersom det är en del som har önskat saker!

That's all for today folks.
XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Du El Diva!

Man får göra precis vad man vill eller vågar!!

Jag kan säga att vissa skrupler släppte då barnen föddes och nu gör man ohämmat saker och ting utan att fundera mer över det!!

Jakob har förstås kommit upp i den åldern att han tycker pappan borde tygla sig en del, en hel del...

Det brukar låta som så, Paaappaaa, sluuuta det é pinsamt!!! och inte in public!!

Får du ingen välkomstkommité!!?? Vi får t.o.m en fest, eller om det var Carins födelsedagsfest!!?? Jag väljer att ta det som vårt välkomstparty...

Men nu när jag kom att tänka på det, så är det den 20:e!!! Kanske ses vi redan då!!?? Vi kommer "upp" den dagen/kvällen...

Har lektion, ses!!

Favvo Farbror´n!

2008-11-20 @ 11:51:45
Postat av: Göran

Hej igen!

Är det så att du och Mumin reser gemensamt!?

När landar ni, eller rättare sagt, när är det sagt att planet ska landa den 20:e!?

Vi är ju dessvärre inte komna ännu då, men jag bara försöker att få igång folket i bakgrunden, dvs. att nån ska ta ett kliv fram och säga, jag ordnar så att "flickorna" blir hämtade!!

Men det kanske är en utopi, dvs. ni kanske kommer vid en tidpunkt på dagen då de flesta fortfarande jobbar!?

Nåja, vile bara kolla!

Ha det toppen!

Favvo farbror´n!

2008-11-20 @ 14:10:32
Postat av: emily

Åhh tok ringde imorse och fick tillsist en 34a o en 36 undanlagda. Troligtvis det sista i stan. Men ni bör väl ha den på H&M i Nevvan me?? Leta leta leta, skynda skynda skynda!!

Jag har faktiskt lite små saker som ja skulle vilja be dig köpa, ska ta mig samma och skriva ner dem :)

Pussa

2008-11-20 @ 17:01:15
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Liza

"jag trodde att jag var som du.... men jag antar att jag hade fel :(

ha en fin dag"



Vad menar du??

2008-11-20 @ 17:33:00
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Liza

Vet inte om det var så gulligt eller så jag bara skrev det för att jag och emily haft så många hetsiga samtal.. :)



Nej mina axlar och min nacke. Halv död :) Men nu är det vänner så jag ska skratta lite.

Puss

2008-11-20 @ 19:53:18
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: din enda faster

Förstår inte vad du menar med att man får leka i din åler, du borde veta vid det här laget att på våran sida är vi nog ganska galna allihop på ett eller annat sätt ta Solweig t.ex hon är väl galen om någon med alla sina upptåg jag tycker också om att vara lite krazy ibland det måste man få vara både vuxen och barn samtidigt eller hur. Det lever man länge på tror i alla fall jag.

kram från din enda faster

2008-11-21 @ 23:57:57

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0