Hej!

Hon är framme nu! Sitter i soffan med tusen kilo godis från pappa. Och du far, du är värd Nobelpriset i bra godissmak. Bästa godiset någonsin. Tack snälla! Fick även några fina inflyttningspresenter av Stenholms; vinglas, skål och ljusstakar. Så himla fint och snällt!

Nu sitter vi här och låter kusin landa och andras, fast snart ska vi minsan ut och göra stan. I alla fall en liten vända. Ikväll blir det middag, fika och mys. Som det ska vara helt enkelt! Vad morgondagen erbjuder är fortfarande inte fastslaget. vad vi vet är att vi ska kramas, hålla handen och bara va.

Chip & Hoj

P.s tro det eller ej men man har typ inte märkt någon Obama skillnad i stan. Allt känns precis som vanligt!

Hej igen!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Va bra att hon är framme nu, spännande att gå ut på stan en sväng.... själv ska jag gå o lägga mig.

Godnatt

K

2008-11-05 @ 21:54:03
Postat av: Göran

Härligt att hon é där och utan större förseningar!?

Hälsa Elsa!!

Kram!

Favvo farbror´n!

2008-11-05 @ 22:23:46
Postat av: Pappsen

Älskling! Ät inte allt på en gång bara :-)



Hälsa L & ha det Jätte bra..



Kramis till er båda

P

2008-11-06 @ 08:05:35
Postat av: El Diva!

Haha ja kommer nog visst att ata allt pa en gang, jag far ju mer nar jag kommer hem till jul OCh nar jag aker tillbaka sen sa kommer vaskan att vara packade med massa gott :)



Ikvall blir det bio!

Puss

2008-11-06 @ 16:48:59
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Göran

Jaså, godis kan du äta i mängder...

Är det så att El Diva gärna stoppar i sig mängder med onyttiga saker och sedan kan du inte äta ett ordentligt lagat mål mat om du inte tränat!!??

Okej, jag stoppar där...

Hur é vädret i NY och hur har ni det!?

Vi hörs geishor!!

2008-11-07 @ 00:15:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0