Hej!

Vaknade tidigt. Det blir så när man inte går ut och festar kvällen innan. Man vaknar tidigt, mår inte kass och kan lixom direkt kasta sig över skolböckerna. Efter en bastant frukost begav jag mig till mitt favvo Starbuck's ute på Park Ave. Där barrikerade jag ett helt bord, bunkrade upp med te och vindruvor och grävde ner nosen i studierna. Vid kvart över två kände jag att orken började tryta och insåg att jag inte ätit något på 6 timmar, så jag begav mig hemåt och lagade ihop en smakig broccolisoppa. Jag har förresten hittat Wasa knäckebröd här i min butik så det äter jag som godis.

Nu är planerna för Thanksgiving spikade. Det blir en tur upp till Boston för att träffa älskade Mumin och delta i den årliga, stora familjemiddagen hos Bobs familj. Bilar upp med farbror Geoff på onsdag och kommer förmodligen hem på söndag. Snacka om att det ska bli skönt att komma iväg ett par dagar, ladda batterierna och få lite pluggro. Vi ska bara mysa framför brasan, äta gott och ta långa, kalla höstprommenader. Eller jag i alla fall. Ska försöka klämma in lite plugg också men det är nog inget jag räknar med. När jag kommer dit upp går jag in som i ett vakum och blir spagetti avslappnad, så risken är att jag mest degar runt och har det mysigt. Vi får la se helt enkelt.

Har nu krupit upp i sängen med te, vindruvor och Werther's Original karameller. Här ska nu läras massa saker, och sömn är inte att tänka på på många långa timmar. Känner dock till vikten av att ta pauser så det har i alla fall planerats in. Kanske till och med en middags paus om en stund. Brukar också plugga bättre om jag sätter upp och bestämmer någon sorts belöning, så kanske får jag avnjuta en film innan sängdags. Ska bara få allt gjort...

XoXo

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej El Diva!

En snabbis, Maggan bor i samma hus som Carin och Arne och efternamnnet börjar på Åhl...

mer vill jag inte utge, jo kanske att hennes man spelade tidigare handboll, en riktigt duktig målvakt och hans namn börjar på A...

Jag tror din pappa vet mer!?

Gubbarna har nyligen åkt och ska via Tysklnad sedan färdas norröver, dvs. om vädret tillåter hem till ön igen!?

Vi hörs sen!

2008-11-24 @ 08:04:18
Postat av: Kerstin

Vilka härlig bilder på P i jakten på "krypen". Dödade han dem en och en eller?

Vad var det för djur....

Kram K

2008-11-24 @ 09:02:06
Postat av: emily

haha eller hur.. tyvärr har man själv tappat den illusionen som man säkerligen hade som barn. Lite sådär bit för bit har den fallit sönder. Suger faktiskt.



Men! Pluggar du bara?? Gör du inget annat? haha ;)

Puss

2008-11-24 @ 14:04:28
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Liza

Haha ja men jag vet hon hade ju satt upp något halft typ 2 dagar innan jag åkte hem men sen hängde hon ju aldrig för det... tuusan, kan det vara så att Ms ugly naked girl kännt sig lite uttittad..? haha hoppas att det åker bort snart..



Nu ska jag ta tag i mitt ångest pluggande. Nämligen det som gav dig jobb haha



Love

2008-11-24 @ 14:28:58
Postat av: El Diva!

Hej moster!

jag skulle vilja saga att det var typ som valdigt sma, baby kackerlackor. Mamma trodde att det kunde ha varit grasuggor och Patrik kallar dem for javla kryp... sa jag vet faktistk inte. Ska forsoka knappa en bild nasta gang de dyker upp sa kan ni ju fa avgora :)

Kram

2008-11-24 @ 15:24:34
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Liza

haha jaa jag tänkte det. Det var ju lite misstänksamt när han satt där på golvet,halv naken.



Och angående småkrypen så såg jag dem också jag skulle kalla dom för minikackelakor..fast gråsuggor var ju bra också.. ;)

2008-11-24 @ 15:38:02

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0