Halloween pics!



Min underbara Halloween utklädnad. Jag är baseball spelare om ni inte ser det! Lite slampigt kanske, jag vet. Men det är lite som en oskriven regle att tjejor ser ut så på halloween (och jag vill inte höra några jobbiga, uppläxande kommentarer nu)




Vincent och Carlos var "nunnor"


Alex och Erik som Harry Potter


Fångar... sorry för den dåliga bildkvaliteten


Christer som tjej!


Gibbe som 70-tals kille... Jimmi Hendrix tror jag


Jultomten!


Maria som Fred Flintstone


Cabaret tjejor och änglar...


Roliga SuperMario killar på tunnelbanan!


Nu måste jag återvända till mina studier eftersom gårdagen inte var så produktiv. Tänkte kanske bege mig till Central Park senare för att se målgången av New York Marathon som går av stapeln idag.

Hur ser eran söndag ut? 

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag kan bara säga sötnos. Hoppas ni hade kul. Det är roligt att se hur många vänner du har.

Det var så roligt att få prata med dig i telefon, man kunde nästa tro att du var hemma i Sverige.

Vi ses snart. Längtar mycket.

Söndagar är som vanligt ganska trista. Stenholms skulle till landet och stänga av vattnet. Så allt är i stort sätt som vanligt.



Många kramar från mig

2008-11-02 @ 18:45:32
Postat av: Liza

I think you look gorgeous!!

2008-11-02 @ 23:15:59
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

I agree with Liza!!

You asked for my adress, here it is.

[email protected]



Bye!

2008-11-03 @ 08:30:38
Postat av: Mumin

...hey hey Blondie...maybe you could take up the mantle of Elle, you know that ditzy blonde from "Legally Blonde"...no all kidding aside, you all look terrific....and I am so glad you got out and "vadrade" yourself in good company, and lots of fun..

..it seemd like this year there were more parties, mmore kids out trick or treating, and lots more hoopla all around with the most imaginative costumes possible(specially all the adults)one year you definitely have to be up here for it, and then do Salem, the real witch city... so at least the economic hard times and worries seemed to have been put on the back burner for a night...

..it is going to be most intersting to see what Christmas brings...

...and now only a few days to Liza with a Z landing...how cool is that...so sorry I cant get to see her, but surely at Christmas...

...and like you said,catnaps are good, and one should definitely listen to ones body, specially when it speaks such wise words...rest rest rest...

...and it's even backed up by science..so it must be right...

Huggiepoo!

2008-11-03 @ 15:01:44
Postat av: Jessica

Du var supersnygg som basebollbrutta ;) rolig idé :) hihi maskerad är skoj ;)

2008-11-09 @ 15:04:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0