Election och exams!



Jaha, så var vi äntligen här. Election day börjar närma sig mot sitt slut och jag är nervös. Det ser ganska bra ut för Obama men man vet inte förrän de stänger alla vallokaler. Nog för att han leder, men allt kan hända så jag håller tummarna.

Denna vecka har annars kantats av prov, inlämmningar och förberedelser! Om ni har missat det så kommer kusin L imorgon. Japp onsdag midday landar hon är är i mina klor. Oj oj oj vad jag är exalterad och glad. Vi två kommer att ta över gatorna och ha så galet kul med varandra. Morgondagens sovmorgon kommer dock inte att fyllas av sömn utan av städning och fixning. Vill ju att det ska vara fin toch snyggt till besöket anländer. Vet inte riktigt än vad vi ska hitta på, men vi kommer nog att kramas i flera timmar och sen typ somna. Vi får la se :)

Nu, tillbaka till valvakan och vindruvorna. Är nog bästa att göra klart alla läxor innan valet är avgjort. Kommer att bli så deprimerad om McCain vinner att jag inte tror att jag kommer att få något gjort. Jag vet dessutom att många lärare kommer att ställa in lektionerna imorgon om inte Obama vinner... så för utbildningens skull så vi väl alla hålla våra tummar. Och jösses vad jag har pushat människor i min närhet att gå och rösta. Starbuck's har även delat ut gratis kaffe till alla valdeltagare. Så mycket är den här staden engagerad, med mig i topp!

Återkommer imorgon bitti med städupdate, president update och L update!
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Göran

En härlig seger, ja vi hörde om det i morse på nyheterna!!

Nu kan man andas ut, men det är en lång och serpentinliknande väg till något bra och beständigt, dvs. bättre tider för amerikanarna och för stora delar av världen...

Vi hörs!!

2008-11-05 @ 07:51:22
Postat av: mormor

Kan bara hålla med, vilken härlig seger.

Hälsa Liza.

2008-11-05 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0