Äntligen Fredag!

Hej hopp alla glada! Äntligen är det fredag och vilken fredag sen. Livet är underbart och alla dagar lika så när man har sin andra hälf hos sig. För tillfället ligger hon här bredvid och sover så gott. Den lilla söta snuttan. Igår kväll blev det hemma middag med mys och vin och sedan bar det av till Times Sqaure för att gå på bio. Det är alltid lika kul att visa Times Sqaure för någon som aldrig har varit där. Det är en mäktig upplevelse och känsla, detta finns ju ingen annan stans. Jag tycker om TS när det inte är så mycket folk vilket det faktiskt inte var igår kväll. Lägger väl upp en bild eller två men resten överlåter jag till Liza! Filmen vi såg heter *Pride & Glory* och var en verklighetsbaserad polis drama. Lite våldsam men bra, och väldigt bra cast!

Idag blir det en snabbis förbi jobbet och sen ska vi shoppa loss. En gång marsch upp mot Central Park längst 5:e Avenyn med förmodade stopp på Saks fith Avenue, H&M, Zara, Prada, Apple Store, Nike och Victoria's Secret. Det är dags att sätta sprätt på pengarna!

Ikväll blir det förmodligen utgång med vänner men detta är oklart. Vi gör lite som vi känner och vill för det är hela meningen. Trevlig helg gott folk och hoppas att ni får en bra dag!

Puss och goodbye!


Mys middag







Den snyggaste av dem alla! Vacker och söt!

Resten av Times Square bilderna får ni på Lizas blogg: Entvatankar

Kommentarer
Postat av: Göran

Jag svarar här, coola bilder och coola tjejer...

Ha det bäst!!

2008-11-08 @ 12:20:37

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0