A Mighty Mistake!


Liza är kvar!

J
app gott folk ni läste rätt, hon är kvar och sitter faktist mittemot mig i skrivandets stund. Hon bestämde sig för att inte åka hem utan att stanna ett tag till i det stora äpplet. Eller riktigt så kanske det faktiskt inte är men hon är kvar. Hon tog helt enkelt fel på dagarna. Det är inte förrän imorgon hon ska kliva på planet så det var bara att väna på flygplatsen och åka hem igen. Ni ska tro att vi skrattade både länge och väl. Jag menar, något sånt här händer bara inte. På film kanske men inte annars. Det är så klockrent och stiligt som det kan vara! Det här kommer jag att leva på länge.

När vi kom hem til lägenheten igen så kunde jag helt enkelt inte låta bli att ljuga lite för P. Han blev typ helt ställd över att se Liza tillbaka i lägenheten och jag kunde inte hålla mig utan sa att det var för att hon inte ville åka hem till Sverige. Hon stannar hellre här än åka hem till sega Stockholm. P kunde knappt tro sina öron och det enda han fick fram vara bara "va sjuk du är". Sen kom det ju fram att vi har tagit lite fel på dagarna och även han fick sig ett gott skratt.

Ikväll kommer vi bara att vara hemma, dega i sängen, klämma ett par filmer och ladda inför flygplatsbesök #2, och då tusan ska det gå bättre. Just nu sitter L och smsar med typ hela Sverige (familj och vänner i alla fall) och vi är alla ganska samstämmiga när vi säger: snyggt jobbat! Det finns ingen som hon och hon är så jävla bra!







Kommentarer
Postat av: Göran

Ja ja ja, jag sär jag sär!!!

Vad ska ni två hitta på här näst!!??

Vet du när du ska flyga hem sedan, eller ska vi behöva påminna dig...

Ha det så bra och du glöm inte att spana in Smillan på min blogg, hon gillar inte att jag platssätter henne och går bort en meter... Hon blir förolämpad eller nått!!??

Hälsa L:z!

Favvo Farbror´n!

2008-11-16 @ 07:19:31
Postat av: Kerstin

Josse! Lars-Åke undrar om inte Patrik har en blogg, han tycker att det vore roligt att höra hans kommentarer om er. Du vet lite oss "killar" emellan.

Kolla din mail jag har skickat över ett foto.

Kram K

2008-11-16 @ 10:14:47
Postat av: El Diva!

Nope kära LÅ Patrik har tyvärr ingen blogg men när han flyttade hit pratade han om att skaffa en så vi får se. Tills dess kan jag prata med honom och rapportera hur han såg på oss, hur vi hade det osv.

Kram!

2008-11-16 @ 23:30:02
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0