1,2,3 pa det fjarde ska det ske...

Nu ar jag tillbaka och som ni har langtat. Nej, men skamtasido sa har det varit en del upptagna dagar sen sist fyllda med Soho-Chinatown-Little Italy shopping, allmana turer pa stan och studerande infor prov (men det visste ni sakert eftersom ni laser kusins blogg cksa). Nu ar provet dock forbi och jag kan aterga till att lagga all min energi, fokus och uppmarksamhet pa Love! maste dock jobba idag men vi ska minsan motas upp senare och gora BloomingdalesNike och Barney's. Slar ju sallan fel. inte med oss i alla fall!

Vad som hander ikvall ar fortfarande osakert. Antingen gar vi ut och festar eller sa tar vi det lungt, kanske med en bio, for att ladda infor imorgon. jag vet inte an, men den som lever far se. Vi maste lixom prata ihop oss och se hur vi kanner. Ta dagen lite som den kommer tror jag det kallas.



Tankte ocksa passa pa att fraga alla besokare om det ar nagot ni onskar fran Amerikat? alltsa om det finns saker ni vill att jag ska ta med mig till er, kopa med mig saker som ar billigare har eller som faktiskt inte finns hemma. Det ar bara att hojta till sa skrivs det upp pa min lista och tas med hem lagom till jul! Om jag far plats i vaskan det vill saga :)

Det har ar vad jag har sa har langt:  
* 1000 flaskor VitaminWater till kusin
* Victoria's Secret pasar till typ alla tjejor jag kanner
*Converse till M
*Kramer till J

Ja ni ser, listan ar pa gang och ni kan fylla ut den om ni behagar. Nu ar det dags att palla sig till jobbet da jag har studenter som drar i mig. Aldrig far man en lugn stund :)

XoXo

Kommentarer
Postat av: Rickard S

Hallå där,

Även om jag inte har skrivit på länge så har jag läst varje dag :)



Kul att det snart e dags för dig att pallra dig hem till lugna svedala, Jag har gått å köpt mig en Iphone så nu kan vi jämföra apps;)

Hoppas du fick några bilder på julia, jag skickade dom på din hotmail adress.

Vi mår alla bra här hemma förutom lite förkylningar som kommer å går. Hoppas du mår bra!



Jo finns det inte någon sån där vitaminkur man kan köpa däröver.....kommer inte ihåg vad den heter nu...ähh

strunt samma..



Tjejorna här hemma hälsar så gott.

2008-11-13 @ 21:16:55
Postat av: El Diva!

Nope, jag har inte tagit emot nagra bilder... ar du saker pa att du har ratt adress?

josephine2[email protected]

skicka ganra igen.

Ska jag kolla efter nagra vitamin kurer eller? Inga problem alltsa :)



Halsa tillbaka

Kram

2008-11-13 @ 22:16:23
Postat av: El Diva!

nej... fel mail adress:



josephine2[email protected]



ska det vara...

2008-11-14 @ 02:12:45
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Liza

josephine2[email protected]

2008-11-14 @ 02:39:22
Postat av: Liza

neej va faan.. det funkar inte..



haha så ni inte tror att vi är helt coco!

2008-11-14 @ 02:40:28

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0