Summer weekend!

Helgens prognos lyder som följer:
Fredag: 21 grader och sol
Lördag: 21 grader och sol
Söndag: 26 grader och sol
Måndag: 20 grader och sol

Ni vet väl vad det betyder? Såklart jag att kommer befinna mig på en handduk, solandes i Central Park. Och den här gången ska jag inte glömma SPF. Har redan börjat ladda och packat väskan. Detta är vad som garanterat kommer att få följa med:

 vanlig, klassisk solskyddsfaktor från Apoteket

 Stora lass av mode tidningar (blir förmodligen mer skolböcker än tidningar, men någon kanske slipper ner i väskan)

 Givetvis mina shades!


 Bästa sommar maten, eller snacket!


Kommentarer
Postat av: Mumin

...OK..what country do you live in...warmth and sunshine..unheard of..."The Michelin Look" still the mode attire here...

2008-05-23 @ 06:12:33
Postat av: emily

oooh så mysigt! Jag är fett med på ;)

2008-05-23 @ 07:47:38
URL: http://emslo.blogg.se
Postat av: Liza

Haha Mumin you always make me smile :D Solen har kommit tillbaka till oss också nu så förhoppningsvis blir det till att gassa på söndag =P Jag slipper plugga :D Jag ska bara läsa fashion magazin, blir dock gammla för min del, har inte råd med nya just nu hahaha =P

Puss söta

2008-05-23 @ 09:01:59
Postat av: Göran

Diva, det ser ut som om du kopierat vädret som vi har haft och kommer att ha... Är du säker på att du inte läst och tagit temp-uppgifterna från Sydsvenskan!!?? (Skånes motsvarighet till DN!)

Mumin, Här är liknelsen mer som ett Good Year lågprofildäck!!! Om man bortser från mina bilringar runt magen förstås!!

Nämnde jag att jag vann "netto"tävlingen i går, bland 36 "unga" män i H-45 seriespelet!? Jo, det finns seriespel i golf och H-45 står för att man måste ha fyllt 45 år, fast bara enligt passuppgifterna!!

Kram på er!
Farbror G!

2008-05-23 @ 09:28:22
Postat av: carin lindman

Jag håller med Liza värmen och solen är faktiskt också här snart så ropa inte hej ännu, sedan kommer vi att ha varmare än du. Men jag hoppas att du får det skönt ändå. Själv ska jag jobba på Lörd och är ledig Söndag för Linas tvillingar fyller 1 år trot eller ej usch vad tiden går fort. Och snart är det Elias tur att fylla 1 år, nu börjar man snart känna sig lite gammal, nää inte jag.
Kram från din enda faster

2008-05-23 @ 09:57:57
Postat av: Göran

Kära syster!
Man är bara precis så gammal som man inombords känner sig!!
Fast, du är beeetyyyydligt äldre än mig!!
Älskar dig!!
Farbror G

2008-05-23 @ 10:11:57
Postat av: carin lindman

Jag vet att jag är äldre kan inte bli något annat eller hur men jag är nog lite barnsligare än dig ibland eller så är vi lika. Älskar dig också.
syster yster

2008-05-24 @ 00:52:16
Postat av: Liza

Kan du ta med honom från Nevvan. Eller leta upp honom tills jag kommer. så kniper jag honom då.. aah!!

2008-05-24 @ 03:24:19

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0