Slow start!

Okej, kan val medge att min comeback har varit lite seg, men aven solen har sina flackar. Dagarna ser ganska trkiga ut med skola och traning. Nu langtar jag bara till sommaren och att fa ta nya tag hemma i Sthlm. Ska bli valdans roligt att, som traditionen sager, fira midsommar pa landet. Varat alskade landstalle!

Ikvall ska vi faktiskt ut och festa. Brian har en stor spelning pa en club som heter Crash Mansion, i LES (Lower East Side). Jag har ju berattat tidigare att han ar musiker och en valdigt duktig sadan. Denna spelning ar totalt hans egna projekt. Han ar Music Director, han betalar hela baletten, ar artist, gitarrspelare och namngivare till hela showen. Inte illa va? Jag ar saklart bjuden och tar formodligen med mig nagra vanner. Ska bli riktigt roligt faktiskt. Ser fram emot att se honom live for forsta gangen.

Kameran kommer saklart att packas ner sa att ni ocksa kan fa ta del av kvallen, men jag stannar formodligen forbi bloggen igen innan kvallen ar har.

Love, peace and understanding!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Lycka till på festen,hoppas att du får det trevligt o jag ser fram emotatt se lite foton.
Kramar

2008-05-21 @ 22:35:58
Postat av: Göran

Du kan alltid tipsa honom om den nästa stora stjärnan, som skulle göra succé vart än han
kliver upp på en scen.
Vem det är? Jake är namnet, fast till vardags Jakob! Han gjorde iallafall succé i dag, då sjungandes Dylan-låten Knocking on heavens door!
Vet inte om det spelades in, men jag kan säga så mycket att man är en präktigt stolt fader!!
Ha det gött och du vet vad... Lugnt och fint...

Farbror G

2008-05-21 @ 23:50:30

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0