Showtastic!

I have a dream... eller mer en onskan. Jag onskar att ni alla kunde ha varit med pa Crash Mansion igar och sett min sten coola roommate rocka fett! Han var sa bra: skicklig, cool, rolig och bara sa bra! En stor hyllning till honom och hela bandet for den awesome show de hade satt ihop!

Hade kameran med mig i min lilla clutch men tog inte en enda bild da jag total glomde bort det. Showen var sa bra att vi bara dansade och hade kul. Well well, sant hander. Far kolla in (och kanske lagga upp har) musikvideorna som spelades in. Hade inte det varit roligt?

Efter showen stannade vi en liten stund och hangde med bandet (hur mycket groopie ar inte jag?) och sen drog vi hem till S. Vi gjorde en forfest efter showen, typ en efterfest innan vi skulle ut. Drog oss vidare till Rabbit Bar, R-bar och Gold Bar. Blott (bade fran regn och alkohol) men valdigt, valdigt trevligt.

Lika kul som jag hade igar, lika okul var det att kliva upp imorse, speciellt eftersom jag hade en tidig morgonklass. Jag vet, jag vet jag far skylla mig sjalv och det gor jag nu. Skyller allt pa den dumma, impulsiva Josephine fran igar. Hon som bara vill ha roigt och inte tanker ett steg langre. Som man baddar far man ligga heter det ju, och nu skulle jag verkligen inte tacka nej till att fa ligga. Som jag ska sova nar jag kommer hem. Men forst har jag en hel dag fylld med masten att ta tag i (pust, ston, stank)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jaa musikvideor! :D
puss

2008-05-22 @ 20:03:36
Postat av: Liza

Fan va nice! Sånt ska vi göra när jag kommer. Gå på spelningar. Åh!

Angående trocadero karamellerna så sa jakob att dom inte ens smakade som trocadero såå jag ska köpa med mig flera påsar så får du trycka i dig sånna också. Sååå otroligt kul vi kommer ha det :D dricka rose och drinkar (som du gjort) och äta godis. Du är med på det va??? Du med Jess??

hhi
Pussssas

2008-05-22 @ 21:07:16
Postat av: Jessica

självklart är jag med :D så ska du och jag köra bil också med våra nya körkort hoho :D josse du kan också få köra men vi har första tjing! ;)
puss

2008-05-22 @ 22:10:10
Postat av: Jossan

Vadå första tjing??? Ska jag inte ha första tjing på allt när kommer hem som ett bevis på att ni har saknat mig jätte mycket???
Nu blir jag lite förvirrad...

2008-05-23 @ 00:52:39
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Jessica

Jo men inte på bilskrällena, vi måste ju få visa våra skills bakom ratten!

2008-05-23 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0