Pa't igen bara!

Ingen tid att forlora. Vi ska ut ikvall igen. Party helg #1, men varfor inte? tanker jag. Ikvall ska vi fira en van som fyller ar och det kan man ju inte saga nej till. Sitter i skolan nu och fixar lite grejor men maste ju snart borja rora mig hemat om jag ska hinna. Hade hyrt en film som skulle kollas pa ikvall, skulle ga och kopa glass som film-snack, och sen skulle jag bara ta det lungt, men inte da. Fast men lever ju bara en gang, sa da kan man ju lika bra passa pa att ha roligt.

Dagen har forovrigt varit valdigt stillsamm och lugn. Har som sagt varit i skolan och tagit tag i saker infor sommaren. Trakigt men nodvandigt. I det stora hela ar den en chill lordag i tropikerna. Luftfuktigheten ar sa hog nu att alla klader man ha pa sig klibbar fast mot kroppen och man svettas floder genom att bara andas. Jatte harligt, verkligen. Eller inte!

Ville bara titta in igen och saga godnatt till er dar hemma och aterigen pusha er till min nya blogg Unique. Vill ju inte behova sluta skriva Diamante for att fa folk att lasa den andra. Vore ju kul om det kunde funka med dem bada.

Nu, in i dimman!

Kommentarer
Postat av: Göran

Tja!
Kan tänka mig att du kommer att skriva mer opersonligt i unique och att denna blogg blir
mer till för familj och vänner!?
Vad har de sagt att du får och inte får skriva om
och har de framfört några önskemål om innehållet?
Mumin pratade om att man måste visa namn m.m. är det så, eller kan man (som din familj) kringgå detta!?
Måste avsluta, ska upp svintidigt, dvs för att vara söndag och inte golfmorgon!? Åker till Portugal i ottan (träffas kl. 07.00!!!).
Ha de´fast inte bättre än jag!?

Farbror G

2008-05-31 @ 23:52:00
Postat av: Jossan

För det första vill jag bara säga att jag hoppas att du får det super bra i Portugal. Because you're worth it!

Jaa du har nog rätt i att den här bloggen är lite mer personlig, så jag får väl ge er släktingar ett break. Och eftersom den här är på svenska så blir den ju också mer personlig på det sättet. Men det är kul att ha två ska du veta :)

De har inte sagt då mycket om restrictioner än. Jag fick underteckna vissa avtal där jag lovade att inte uttrycka mig rasistiskt eller liknande, men annars bara att jag ska försöka hålla mig så mycket som möjligt till min "kategori" vilket är city life. Men det känns inte så svårt då det typ bara är det jag skriver om ialla fall.

Det som solveig stötte på, med att lämna ut namn och e.mail är på min begäran borttaget så att alla nu kan kommentera hej villt.

Kram kram

2008-06-01 @ 03:46:44
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0