Midterms coming up!

Jösses vad jag är trött. Med en god middag i magen och slutkörda muskler mår jag faktiskt riktigt bra. Nu skulle det sitta fint med ett glas vin framför tv:n. Eller hur?

Och det här med kamera-projektet får nog börja imorgon. Fick en del att göra till nästa vecka då vi har alla midterms. Usch, fråga inte ens. Det är då vi har prov i alla ämnen på allt vi har gjort hittills i kursen. På pricken lika roligt som det låter. Och ju fler ämnen man läser, desto fler prov har man givetvis. Sitter upp till halsen med plugg inför helgen. Blir nog inte många partykvällar för mig (känns extra segt då jag inte var ute förra helgen heller)

Om jag nu skulle få för mig att gå ut en sväng ikväll så kan ni dock räkna med att kameran följer med. Kan inte lova att jag kommer ihåg att ta några bilder, men med ska den :) Det lutar dock mot att stanna hemma, komma i säng i tid och gå upp tidigt imorgon. Det finns väl inget som går upp mot att spendera sin lediga dag i skolan?

Kram och kyss!

Kommentarer
Postat av: Göran

Tack för de orden, de värmer, men jag tror inte alla håller med dig!
Jag måste ha sagt eller gjort nått dumt...
Det ska dock inte tas upp på denna blogg, vi håller din sida till vad den är, alldeles underbar, dvs. precis som du!!!
Ha det bättre än bra och lycka till med pluggandet!
Jag älskar dig, din lilla skitunge!
kom snart och hälsa på och ta med dig gammtackan från over there!!
Farbror G

2008-05-02 @ 11:16:23
Postat av: Anonym

Det är inte bara du som "jobbar" idag även din kära mor har ett pass på salongen hela dagen. Det är mulet och kommer små droppar regn så det gör inget att jag är instängd här. Faster Karin är i antågan för en omgång nya naglar, återkommer med vilken färg det blev.
I går gick Peter med jordfräsen över det som en gång var en gräsmatta innan bygget startade och som nu har varit ett stampat jordgolv. Så nu är det bara ny jord och lite gräsfrön som behövs så kommer den bli som ny igen.
Puss!

2008-05-02 @ 11:30:28
Postat av: carin lindman

Hej Jossan, nu återkommer jag. Vi har varit dåliga både jag och Arne. Jag åkte på influensan för första gången och har aldrig varit så dålig sen blev Arne dålig, men nu är vi på fötter igen. Jag hörde att du kommer hem snart och då hoppas jag att vi kan få träffa dig om du hinner med. Trevlig Valborg får jag säga i efterskott själv jobbade jag hela Valborg så hade det så trevligt, andra som var lediga hade det bra eller hur? Som dom andra skrev så ville inte far bli uppvaktad som vanligt, men jag säger som farbror att nästa år blir det värre. Hoppas att du mår bra så hörs vi.
puss och kram från din enda faster

2008-05-02 @ 14:21:56

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0