Kamera redo!

Har fått en del klagomål på att det var ett tag sedan jag la upp egentagna foton här på bloggen, och det kan jag väl hålla med om. Jag ska skärpa mig med det. Nu är det kameran som klistras fast i handen och så det här ska knäppas bilder på allt. Eller kanske inte allt, men på jävligt mycket.

Fick också reda på häromdagen att man kan sälja sina fina New York bilder till vykortsföretag och tjäna sig en hacka. En utmärkt ide som är både lukrativ och kreativ. Ännu en anledning att packa upp kameran ur fodralet.

Annars kan jag inte säga att jag tycker särskillt synd om er där hemma då ni är lediga idag medan vissa andra av oss måste gå i skolan (nämner dock inga namn)

Nästa anhalt för kameran att visa sig blir gymmet. New York Sports Club here I come!

Hur har ni spenderat denna "röda dag"?

Kommentarer
Postat av: Göran

För det första, var det inte du som sa att du själv la ditt schema!!??
För det andra, du behöver inte göra som alla idioter och annat löst patrask säger och tycker!!! Vill du fotografera så gör du det, annars INTE!
Smillan och jag gick en tidig 9-hålsrunda och ja, hon var minst lika duktig i dag. Sedan hade korkskallen Woll lovat hjälpa en vän i nöd och agera i hennes namn i en lägenhetsbesiktning (hon bor numera i USA) och det slutade med att jag flyttstädade lägenheten i sex dj-la timmar!!!
Han som hyrt lägenheten i andra hand (en Kanadensare) visste nog inte vad städning är!?
Efter det har Jakob, Timothy, jag och såklart Smillan varit på valpkurs. Jakob var hundförare och jag drack kaffe, en schysst fördelning eller hur? Agility stod först på programmet och med viss stolthet kan jag meddela att Smillan och Jakob ägde de andra!

2008-05-01 @ 21:38:32
Postat av: Liza

Jag har jobbat och slitit eller ok slet i början sen var det rätt lungt trodde hela tiden att det var sol ute eftersom det var lungt och det i kista gallerian brukar inte vara så men det var inte sol ute så jag antar att folk bara var bakis eller något.

Nu ska jag sova my love. Vi ses snart Pusss

2008-05-01 @ 22:55:38
Postat av: Göran

Du Jossan, vet du vad?
Hemma på min gata i stan,
där bor det en tjej som är
världens bästa!!!
Fast just nu e´hon på utflykt
till den stora staden, den
bortom vattnet!!
Du e´grym, fortsätt med det!!

Pussar och kramar!!!
Farbror Göran

Ps. Om jag skrivit eller ens funderat på att skriva nått negativt, har det inte varit min
mening att såra dig... Ds.

2008-05-02 @ 00:30:11
Postat av: Jossan

Göran Göran Göran. Inte har väl du ett enda ont ben i kroppen. Och för att vara helt ärlig så tar jag inte riktigt alla kommentarer på allvar :D
Men tack för att du är gullig!
Min kära Liza, visst ses vi snart och som jag längtar. Puss

2008-05-02 @ 02:14:54
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Farmor

Jag spenderade den på att jobba,för det var så många som hade sjukskrivit sig,som vanligt en sån helg.I går var strömmen avstängd från halv7 till 18.30så det gick inte att göra något,men det var mulet o kom några regnskurar lite då o då.
Du blir väldigt bra på kort,det är trevligt att se dina vänner också,så mera bilder.
Kram.

2008-05-03 @ 10:50:08

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0