Cinco de Mayo!




Jag glomde en sak igar:

Glad Cinco de Mayo. Det ar nagon typ av Mexikansk hogtidsdag som maste firas. Och som det firades (inte av mig dock). Var nastan lika ljudligt pa gatan utanfor som St Patrik's Day. Eller inte riktigt kanske, men ni fattar grejen. Nu nar jag tanker efter sa kanske Cinco de Mayo ar deras national dag (tanker pa Sjuttonde Maj for Norrmannen). Anyway, tanke bara onska er glad mexikanska frihetsdagen i efterskott!

Nu vantar skolan som sedan foljs av en fullspackad pluggdag!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej J!
Med allt som skrivits eller inte skrivits, men kanske tänkts på din blogg, stackars dig och dina polare...
Ja, nu är det gjort iallafall och som du sa får vi försöka gå vidare...
I ett tidigare inlägg skrev du att det var synd om dig eller nått och att det berodde på att du var tvungen att plugga och gå i skolan? Jag kommer inte ihåg exakt vad du skrev, men jag vet att jag tänkte att jag bara måste tjabba lite om detta...
Nu är det ju så att du, liksom lärarna, valt att plugga och vistas i skolmiljön... Jag vet att det är jobbigt att plugga, men du vet inte hur det är att vara lärare och behöva höra er gnällande elever och höra suckandena då man levererar veckans läxor... Det är således inte bara er det är synd om...
Tjena, tjena, mittbena!
Kram från farbror G

2008-05-06 @ 16:18:35

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0