Cannes Film Festival!

Den 61:a årliga film festivalen i Franska riviera staden Cannes är nu i full gång och igår var det visning av Angelina Jolies nya film "The Changeling" regisserad av Clint Eastwood. Filmen handlar om en mamma (Jolie) som får tillbaka sin son efter en kidnappning men misstänker att det inte är hennes barn. Spännande plot som nog är sevärd.

Även om jag nog alltid kommer att stå på Jennifer Anistons sida i Jolie-Pitt-Aniston dramat så måste jag medge att Brad & Angelina är ett hejdundrandes tjusigt par. Så snygga båda två.

Brad Pitt och Angelina Jolie


Någon som också hade en väldigt snygg blåsa var Natalia Vodianova. Tänk att få flyta omkring i den sommar kreationen!

Natalia Vodianova


Premiären fick såklart också besök av våran egna Victoria Silvstedt, som faktiskt så riktigt presentabel ut. För en gångs skull lite classy. Gillar speciellt kuvert- väskan.

Victoria Silvstedt

Kommentarer
Postat av: Farmor

Det är snygga klänningar men man måste vara så smal för att passa i dem.Själv äter jag just nu hur mycket som helst, det blir nästan alltid så när jag försöker gå ner i vikt. Jag får åka till Solveig,för där går det bättre, jag vet inte riktigr farför men så är det.
I morgon har dagis stängt,så Malin o jag ska ha barnen,så vi hoppas att det blir sol för lek ute.
Kramar.

2008-05-21 @ 22:45:57
Postat av: Mumin

..ha ha.. det är för att jag inte lagar mat...men men..tyck inte synd om oss...vi blir såååå smala så...hi hi hi..oh well, not me of course,but one can always wish..

...by the way..kolla tungan på killen bakom Victoria...snålvattnet bara rinner påna...

Hugs!

2008-05-22 @ 01:27:12
Postat av: mumin ...igen

...sure enough..so typical me..I did not go back on your blog my dear Diva, but jumped right in with my left fot..so I totaally missed El Peofessores recension from The Next Swedish Idol...boy what I would give to hear a clip..is there no way it can be done...hello all you computer geeks out there...a little help here...

...ah stum tystnad..hm..

...anyway, also I refuse to be included in the socalled "longwinded company" ...I am so proud of my self control here in Diva land,so there....
...now on your blog El Professore, a whole different tune...as per agreement..

..Ok I might as well throw in another hug too..

2008-05-22 @ 01:41:15
Postat av: emily

hihi va lååånga alla blev!

Tycker också A och B ett utmärkt par (utseende mässigt).

2008-05-22 @ 21:23:47
URL: http://emslo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0