Brännskador och glassvrak!

Nää riktigt så illa är det verlkligen inte, men det stramar lite på kroppen. Lovely feeling måste jag säga; det bevisar att man har fått färg. Right? Dagen har varit lika slapp och skön som jag hoppades att den skulle bli. Med goda vänner, sommar sol, jordgubbar och bolllekar kan det ju inte bli fel. Kör nog på en repris imorgon, och då blir vi nog ännu fler. Kanon kul!

Ska bara vara hemma ikväll och ta det lungt, ska kanske klämma lite plugg (om min duktighet segrar över segheten). Den senare vill även att jag ska gå och köpa glass då jag inte har ätit det på flera veckor. Har ju varit så duktig och tränat varje dag så snart är det väl dags för ett bakslag, eller hur var det nu?

Ska i alla fall somna tidigt, så långt har jag bestämmt. Man vill ju komma upp i bra tid när man har en fin dag som väntar. Hur är vädret hemma förresten? Fortfarande fint?

Be cool and stay street!

  

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej, solen skiner från en klarblå himel, fantastiskt fint men det blåser lite kalla vindar. Vi har varit ut på våran morgonpromenad och suttit i trådgården under äppelträdet och ätit frukost. Nu är vi på väg till golfbanan för att slå några bollar från rangen. Jag har inte hållt i mina klubbor sedan förra året. Ha en härlig dag i solen med god vänner. Puss!

2008-05-24 @ 10:08:12
Postat av: Marianne & Kjell

Hej. Kul att höra att du har det bra i det fina NY-vädret. Tänk bara på att använda solskyddsfaktor när du solar. Man blir ju lika brun ändå, men slipper skador. Som mamma kommenterade, har vi riktigt fint försommarväder här och tempen kommer väl oxå att stiga så småningom. Marianne och jag åker i kväll med goda vänner på en kryssning till Riga. Ska bli skönt med avkoppling efter några hektiska arbetsdagar i trafiken. Vi hoppas på fint väder i Riga, så att vi kan få sköna promenader mellan vattenhålen i gamla stan. Kramar från oss. K

2008-05-24 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0