Back in Business!

Hej gott folk!
Nu ar jag tillbaka och kanner mig starkare an nagonsin. Och som jag har saknat att blogga (och att folja era lustiga kommentarer saklart) och nu ska har inte tas nagra fler pauser. Inte an pa ett tag i alla fall.

Detta forsta comeback inlagg kommer dock att bli ett kort ett, da jag snart maste rusa till min lektion. Jjag ville bara titta in och lysa upp eran tillvaro igen (ni kanske ser att jag har samlat pa mig lite hoga tankar om mig sjalv under pausen, men jag hoppas att ni forstar att jag skojjar!?)

Vill bara passa pa att saga stort Grattis till kusin L som klarade korkortsteoriprovet tidigare idag. Bra jobbat!

Kommer sjalvklart tillbaka senare idag for battre/nya/gamla/roliga uppdateringar pa vad som har hant och pa vad som kommer att handa.

Tills dess, ha en fin dag!
Och valkommen tillbaka till mig!

Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

Välkommen tillbaka. Vi har saknat dej!!

2008-05-19 @ 16:20:54
Postat av: Göran

Jaså, det är så pass dax igen!?
Jaja, du är väl välkommen då...

NEJ, skojade bara!!!!
Kul att du blivit av med "skrivkrampen"!!
Det har varit en hård uppgift att försöka hålla de våra, vid liv och skrivsugna, fast det kanske mest beror på vad som skrivits!?

Härligt att höra från dig igen!!

Farbror Göran

2008-05-19 @ 17:04:23
Postat av: Peter

Läste en ledarartikel i SvD idag om Bryant Park och tänkte på dig. Det är en härlig beskrivning av hur det går att skapa små oaser, eller korkekar om man så vill, dit vi kan gå både fysisikt och mentalt. Det var väl ett av de ställen vi gick på vid nyår. Jag kan nästan se dig sitta där och sola näsan mitt i larmet. Skönt. Om du vill läsa finns den på: http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_1263487.svd
Efter helgens bistra återtåg till Nordens kalla verklighet önskar jag att värmen återkommer och hoppas att det var en parentes så man kan gå åut och sätta sig i solen igen.
Kram
Peter

2008-05-19 @ 17:09:42
Postat av: Peter

http://www.svd.se/opinion/ledarsidan/artikel_1263487.svd är korrekt adress

2008-05-19 @ 17:11:00
Postat av: Farmor

Välkommen tillbaka.

2008-05-19 @ 18:11:47
Postat av: kusse malin

Tjohooo! Du e tillbaka, härligt. Jag är inne och läser flera gånger varje dag (du kanske skriver fler gånger) men jag ska bli bättre på att skriva kommentarer. När är det du kommer hem? Vi kommer åka iväg över midsommar, så jag hoppas på en glimt av dig när du kommer. Massor med kramar =)

2008-05-19 @ 19:16:56
Postat av: carin lindman

Äntligen är du tillbaka det tackar vi för. Har varit dålig ibland och både läst och skrivit men jag ska också bättra mig det lovar jag.Hoppas du har bättre väder än det är här, jag längtar efter att få gå ut och grilla.Vi höres.
Puss och kram
från din enda Faster

2008-05-19 @ 19:44:50
Postat av: Jossan

Tjoho va glad jag blir av alla underbara kommentarer. Det är alltid roligt att vara saknad!
Tack!!!
Snart kommer nya inlägg, ska bara åka och träna först så jag sen kan lägga min fulla uppmärksamhet på bloggen.
Tack igen!

2008-05-19 @ 19:54:20
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Göran

Detta känns tungt... Ett enda litet ynka inlägg och tjejen blir överöst med kommentarer...

Sedan hennes vägvinnande stil sen då... Jag ska bara åka och träna, sen... Håll publiken på halster, det gillar jag!!! Har försökt den varianten själv, var det nån som märkte det!!??
Nej, kunde just tänka mig det...
Ja ja, vad är en bal på slottet...

F-n! Det är (tror jag?) som om IFK Lidingö skulle möta Inter i fotboll, eller att jag skulle spela mot Tiger Woods... Nej, glöm det, den matchen hade blivit riktigt spännande!!! Alltså om det var kubb eller nått!!??

Du Jossan, jag ser att du är efterlängtad och vet du, jag gillar det lika mycket som du...
Jag insåg nyligen att man kan gå in och kolla hur många som varit på besök på ens blogg... Visste du det? Häftigt eller hur!? Då kan man ju åtminstone se att någon har varit inne och kollat, eller om det är man själv som gått in flera gånger så att det ska se bra ut!?
Du, härligt att ha dig tillbaka, men du kan väl nån gång då och då komma in och besöka din gamla farbror, om du får några minuter över...

Kram och Tjing!!
Farbror G

2008-05-19 @ 21:34:54

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0