Another day in paradise...

...har det verkligen varit. Om något lite mer moln men absolut inget att klaga för. Fortfarande väldigt varmt, och imorgon ska det bli ännu finare. Jag tackar och tar snällt emot. Äntligen lite D-vitamin till kroppen (long overdue)

Har väl egentligen inte något annat att rappotera. Skulle lätt kunna tråka ut er med att berätta och beklaga mig över hur mycket skolsaker jag har till nästa vecka och att jag inte riktigt vet när jag ska göra allt som behövs göras då det fina vädret håller mig ute (och därmed inte vid datorn), men det ska jag inte.

Eftersom den sega Josephine lätt vann kampen igår kväll (det blev glass framför tv:n) så tror jag att den motiverade, strikta Josephine kommer att ha mer att säga till om ikväll. Men jag ska vara försiktig att prata för fort för tidigt. Är tydligen mer lättövertalad än vad jag tror.




Kommentarer
Postat av: carin lindman

Gå du ut och sola man vet inte vad vädret blir nästa vecka och då kan du plugga eller hur. Vädret här är också skönt som Mia säger men lite kallt ännu i skuggan, idag har jag tagit ledigt eftersom vi ska iväg och gratta tvillingarna som har fyllt 1 år, ska bli kul att träffa även alla deras kompisar. Ha en bra dag i solen.
kram från din enda faster

2008-05-25 @ 14:07:54
Postat av: Jossan

Wow, jag kan inte fatta att de är 1 redan. Tiden går så fasligt fort, eller är det bara jag? Gratta dem så vänligt från mig och ha nu en fin dag.
Kram

2008-05-25 @ 14:11:47
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0