Tröttsam semester...

är inte alls var det låter som, tvärt om. Vi har det bra och bara slappar vid poolen. Vi solar och badar och gör ingenting. Eller det stämmer kanske inte riktigt, vi ser saker också. Det är därför bloggandet har varit lite tunnt på senaste tiden. Man blir väldans trött av att inte göra något, ska ni veta. Vi har fint väder, vi grillar och tar det lungt. Precis som det ska vara. Gubbarna spelar golf och jag låter bli/slipper/står över... Funkar fint för mig...

Nu när vi äntligen har kommit och landat vid huset så vi har en bra utgångspunkt för att tas oss runt. Mannen som äger huset, har även sitt eget hus och sin gigantiska båt, lite längre bort. Om vi har tur (vilket vi förmodligen har) så ska vi låna hans båt och kryssa runt i kanalerna nån dag. Hur glassigt låter inte det? Blidbevis är såklart en självklarhet. Ska också försöka fånga lite bilder på hela områder där vi bor i Ft Lauderdale.

Annars har jag inte så mycket att rapportera annat än att vi har det så bra man kan ha det. Skulle kunna blåsa lite mindre om jag nu måste klaga på något, men det vill jag inte göra så jag nöjer mig med att säga att det är toppen! I morgon ska gubbarna såklart spela en golfrunda, så då ska jag passa på att gå upp tidigt för att jobba på brännan. Ska bli skönt att komma tillbaka till stan som en ny tjej med en gyllene kropp. Fast just nu ser jag mest gylleneröd ut, tro det eller ej. Jag som aldrig bränner mig har faktiskt gjort det nu. Solen tar galet mycket här så min nya bästa vän heter spf 25. Fortsättning förljer...

Nu ropar de på mig att de snart är middag så jag måste rusa, men jag hoppas att ni alla hade en trevlig påsk med mycket ägg och godis. Själv mumsar jag lakrits i kopiösa mängder. Gott!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Mumin

...now that's my kind of vacation..enjou..enjoy..enjoy..and red is better than blek any old day...and don't worry, it's due to the the wind more than the sun ...

2008-03-26 @ 03:39:39
Postat av: Liza

Hej babe. Hemma nu. Åkte bilen hem med Moster och peter. Inte jätte kul att vara tillbaka i verkligheten..
Sola för mig med. Ha det bäst! Hälsa Papsen..

Puss Puss Pusss

2008-03-26 @ 19:45:33
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Göran

That sounds like something for me too, I meen the golfing part of it!
And, yes as Solveig is saying, enjoy...

2008-03-26 @ 19:51:49
Postat av: Farmor

Kul att höra från er o att ni har det bra.
Har du Jossan helt lagt av med att spel golf.
Kramar.

2008-03-26 @ 20:03:20
Postat av: Farmor

Kul att höra från er o att ni har det bra.
Har du Jossan helt lagt av med att spel golf.
Kramar.

2008-03-26 @ 20:04:01
Postat av: Liza

Fixat skype nu. Äntligen tagit mig tid.
puss

2008-03-26 @ 20:49:58
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0