Skojfrisk...

Ni är för roliga ni. Inte ska jag köpa något nytt, tyckte bara att det var lite kul att visa 2 liknande outfits i olika prisklasser. Men pappa du ska veta att det kan vara farligt att säga " ta vad du vill, pappa betalar", jag kanske tar emot det erbjudandet en vacker dag...

Har haft lite att göra, och därför har bloggen varit lite torr. Måste varna för att det kanske bara kommer ett och annat inlägg de kommande dagarna. Slutproven i skolan tar all tid just nu... men efter regn kommer sol och jag kommer att blogga desto mer från Florida (om inte pappsen tar all tid). Håll ut!

L, J och M är mina änglar just nu. Tack och puss till er!

Kommentarer
Postat av: kusse malin

Hej vännen! ledsen att jag har varit torr med kommentarer på sista tiden. Jag tycker inte om att du inte mår så bra, vill ge dig en jätte stor kram, bädda ner dig i soffan med en filt en kopp te och kanske en riktig tjej film......Finns det ngn där som du kan prata med, då menar jag "prata". Jag önskar att jag hadde några bra ord att ge dig, men jag är inte så bra på att finna rätt ord som du vet......Ta en dag i taget, snart så får du åka och träffa pappa....det komer bli underbart tror jag....blir lite tårögd när jag tänker på hur glad du kommer bli. Jag saknar dig, skulle väldigt gärna höra din röst. Hmmmm, sorry vi skulle ju trösta dig och göra dig glad inte göra dig ledsen. Idag ska vi ha barnkalas för Thea på ett lekland, det kommer bli jätte kul. HOn hälsar till dig och sen bara så du vet så säger Thea att du och hon ska gå i ridskola tillsammans. hon saknar dig oxå. massor med kramar

2008-03-16 @ 08:27:52
Postat av: Mumin

...well it's all right if you think we are "roliga" at least we made your day so to speak,and hopefully even made you smile a bit......and all that free advice was very well put, I think everybody did a dunder job of putting their thoughts down...so any timme you need advice...we are all at your service....and I noticed we all kept to the allotted time limit...or rad limit in this case...not bad..you can all give yourself a good clap on the back...of course if the professor had been on the case...we would have lost...

2008-03-16 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0