Skepp o hoj...

Jag vet att det har varit lite tunnt på bloggfronten, och jag ber om förlåtelse. I den här staden finns det så mycket att göra och se, så jag hinner faktiskt inte alltid med. Idag har jag fikat, prommenerat, träffat V en snabbis, prommenerat lite till och nu sitter jag här. Ska göra upp planer för helgen tror jag. Kan nog bli en tripp till Ikea på lördag, jag har ingen lax kvar. Sen råkar jag veta att någon i hushållet vill ha bellerinakakor också (guess who?), men vi får se hur det blir med den saken.

Jag ser i alla fall väldigt mycket fram emot torsdag. Vad händer på torsdag? kanske ni frågar er nu... Mina vänliga päron har skickat med lite gott och blandat till mig (i Vs väska) och det innefattar saltlakrits. Jag längtar så att jag tror att jag dör, och torsdag var enda dagen som våra scheman passade ihop, så då smäller det. Smask!

Annars ser veckan ganska basic ut, med många förberedelser inför slutproven i nästa veckan. Sen ska jag också förberedea mig inför Florida.... jag måste ju börja packa i tid....

Pratade med S i Boston härom dagen och tar mig nu frihet att hälsa till alla från henne., men det var allt jag hade...

Over and out!
peace!

Kommentarer
Postat av: Göran

Tänk, vad skulle man göra utan sina föräldrar?
Jag har nog missat delen om Ballerinakexen, please berätta!
Packs inte för mycket bara, du ska väl inte frångå principerna, dvs. du ska väl inhandla lite nytt då du är i Florida?
Pratat med S?? Får du inte nog av henne (och mig) på bloggen? (skojade bara!!)
Kramiz från farbror G!

2008-03-12 @ 09:51:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0