Regn, credd och te!

Klockan ar snart halv 9 och jag sitter redan i skolan. Inte illa med tanke pa att jag faktiskt ar ledig idag. Har hunnit forbi och lamna in tvatten, bli dygnsur i regnet och kopt en stor kopp te pa Starbuck's, allt innan 08.00. Credd till mig! Varfor detta morgonpigga beteende? Jag har gatt och skjutit upp pluggandet anda fram till sista minuten (vilket rakar vara just nu) sa dar far man ta sig i kragen och palla sig upp. Sa nu nar jag tanker efter sa kanske det inte ar en sadan bedrift. Om jag hade pluggat innan idag sa hade jag kanske inte behovt ga upp alls..... okej jag nojer mig med ett plus-minus-noll for nu....

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Josse, såg du min länk till Lasse Lindroth
Undrar K

2008-03-19 @ 15:18:55
Postat av: Göran

Varför tror du att du är så olik alla andra som pluggar? T.o.m att städa kan vara "viktigare" än att plugga ibland!? Jag vet!!

2008-03-19 @ 16:46:32
Postat av: Nina

Du är underbar Joséphine! Du kan verkligen konsten att beskriva det du gör på ett alldeles fantstiskt vis, det blir ju intressant att läsa vad du hittar på/inte hittar! Jag önskar dig sköna och avkopplande dagar i Florida där du bara kan ta hand om dig och njuta av lediga dagar, för du tar väl inte med dig några pluggböcker väl? Vi åker till London på lördag och ska också njuta av lediga dagar en hel vecka. Det ska verkligen bli skönt och jag hoppas vi också får fint väder, inte som du säkert men i alla fall.
Sköt om dig!
Kramar från Nina

2008-03-19 @ 19:30:50
Postat av: Nina

Du är underbar Joséphine! Du kan verkligen konsten att beskriva det du gör på ett alldeles fantstiskt vis, det blir ju intressant att läsa vad du hittar på/inte hittar! Jag önskar dig sköna och avkopplande dagar i Florida där du bara kan ta hand om dig och njuta av lediga dagar, för du tar väl inte med dig några pluggböcker väl? Vi åker till London på lördag och ska också njuta av lediga dagar en hel vecka. Det ska verkligen bli skönt och jag hoppas vi också får fint väder, inte som du säkert men i alla fall.
Sköt om dig!
Kramar från Nina

2008-03-19 @ 19:36:45
Postat av: Nina

Oops inte mitt fel! =) Ni vet ju vad datorn kan ställa till med, eller hur?

2008-03-19 @ 19:38:53
Postat av: Göran

Gud vad alla ska resa till varma, spännande eller mysiga platser, vi får åka till Öland och det är ju faktiskt allt i ett!!!
Ha det så bra allihopa!
Göran

2008-03-19 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0