Plut...

Fortsättningen på min bränna- kroppen historia lyder som följer:

Den rosa aktiga nyansen har äntligen börjat lägga sig till en snyggare, brunare ton. Problemet är bara att jag somnade i solen idag så min framsida är dubbelt så brun som baksidan, så jag har fått en snygg rand längs sidorna. Brun fram, mindre brun bak. Att man då aldrig lyckas.

Sen har jag också lyckats bränna läpparna. Jag var så uppfångad i att smörja in och skydda resten av kroppen att jag glömde läpparna. Nu är de stora och röda. Det ser ut som jag har gjort en läpp-makeover á la Angelina Jolie. Det enda praktiska med detta är att jag nu slipper sätta på någon färg. Lite cerat och jag är good to go (fast tyvärr så gör de lite ont, men det säger jag inte till någon)

Imorgon ska vi bege oss ner till den allra sydligaste udden av Florida, Key West, och spendera natten där. Ska bli trevligt att få se lite nya ställen. Sedan tror jag att det kan vara bra för våra kroppar att inte få en heldag i solen. Pappa jämrade något om att han har brännt flinten och T:s nästa ser ut som ett stopplyse. Haha, ja vilken värd vi lever i va?

Men en sak är då säker, det är ju i alla fall lyxprobelm vi tampas med. Och tur är väl det!? 

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Göran

Det glädjer mig att du gnäller lite, farsans "panna" är rött och att T:s näsa ser ut som ett stoppljus, när ni har det så bra!!!

2008-03-27 @ 06:19:40
Postat av: Liza

Haha, jag tror aldrig vi lär oss av våra misstag. Fast jag den här gången kanske vi gör det, smörja in läpparna: VIKTIGT!
Hihi Puss love

2008-03-27 @ 19:33:43
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Nina

Underbart att ni har det bra och visst är det lyxproblem man ställs inför....vi är fortfarande i London med ömsom kyla, regn, hagel, snö och sol så vi inte blir för bortskämda...dagarna går fort när man är i en storstad men jag tycker nu med bara en fag kvar att vi sett ganska mycket och fått med oss många minnen, både av upplevelser och saker vi köpt...fortsätt att ha det bra i solen...vi är inte ett dugg avundsjuka =) Kram till er alla

2008-03-27 @ 21:30:57
Postat av: Mumin

...skrattar bast som skrattar sist..som Amerikanerna har fatt lida, for allt dumt som sags om dem,om vad dom gor,eller inte gor, nar dom kommer over dar...sa nu ar det er tur att lida pin....why do you think every friggin native Floridin wears one of those ugly baseball caps...riiight...protection...of course they then walk around with a totally dorky white ring round their forehead instead...oh well...

2008-03-27 @ 21:48:24
Postat av: Göran

You just cant get it all!!!
Tan or not?
Cap or not?
Dork or...

2008-03-27 @ 23:08:33

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0