Mer Florida pics...

...kommer här. Vi har som sagt varit i Key West. Var såklart på kända Sloppy Joes (Hemingway's favvo ställe), nere på piren och käkade glass, stannade förbi den södraste udden i Florida, Gubbarna hann med en barrunda och vi såg så mycket man kunde se av den lilla staden på mindre än 24 timmar. Nästa gång ska jag se till att ha minst några dagar att spendera där.

På väg tillbaka till huset stannade vi såklart i Miami där det självklart blev lite shopping. En bild på min nya fina klänning kommer imogon. Vi skulle äta middag på Hard Rock Café men det var såklart stängt pga någon privat fest. Våran vanliga tur. Sen blev det en glidning genom Miami beach's South beach också. Kul att ha sett. Men allt för mycket folk nu under Spring Break, så vi stannade inte.

Imorgon blir det en heldag i solen, framför poolen. Måste ju pressa nu de sista dagarna, så att man kommer hem med lite färg på näsan. Här kommer i alla fall lite bilder...

image118

image119

image120

image121

image122

image123

image124

image125

image126

image127

Kommentarer
Postat av: Göran

Ni verkar trivas hyfsat gött!?
Här hemma är våren på väg igen (hysss, säger det inte så högt, med risk för bakslag, IGEN!?).
Lite småregn och en stor dag, då vi ska spela in en platta, eller en låt, till Magnus och Tina!
Tjing!

2008-03-29 @ 09:10:19
Postat av: Göran

Ojojoj, realiseparty to night baby!!!!
Kan komma att bli nästa storsäljare på Youtube!?
Kommer inom kort på en blogg nära dig!!!
Med bilder från minglandet och allt!?
Nu ska det bli fest natten lång!!!! Eller åtminstone tills bussen kör hem oss!?
Prof.

2008-03-29 @ 13:12:33
Postat av: Mumin

...there are very few places in the world I have a hankering to visit at this point in my life...but doing the Keys is one..driving slowly down, and camping along the way..staying for a long enough time ...so lilla My..how about it...we could drive all the way from Boston...are you game..?

2008-03-29 @ 16:55:42
Postat av: Liza

Nytt svenskt i NY. "Långt nere på Greene Street i SoHo (nummer 10), nära Canal Street"

ACNE är det nya jag pratar om. Hett hett.. =P

Snart har vi sommar tid här, ställer om i natt. Undrar om vädret förstår att det ska bli vår då.. på riktigt.

Nu ska jag nog ut och svänga mina lurviga!

Pussss

2008-03-29 @ 20:22:25
Postat av: Eva-Maria

Fy vad härligt det ser ut med sommar - jag lääääääääääääääääääängtar. Bada och sola åt mig också!!! Själv använder jag kastanjevatten för att se något lite mindre grådaskig ut hihi
Kram

2008-04-01 @ 11:46:51

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0