Krasslig...

Idag är en seg dag. Jag känner mig krasslig och tror att jag börjar bli sjuk, ni vet så där som man själv känner. Har ett tungt huvud och en ömmande hals (som i och för sig ska botas med många koppar te). Sitter faktiskt med en kopp i handen just nu som strängt placerades där av Brian innan han gick till jobbet. Om jag tänker efter så får jag nog skylla mig själv; jag kände mig hängig redan igår och ändå så var jag ute och sprang, så nu får jag väl betala för det.

Jag har lyssnat på era önskemål om vardagbilder och normala saker, så igår fick kameran följa med til skolan. Jag lyckades knäppa lite vanliga bilder för att visa er men nu råkar det vara så att jag har förlagt (läs tappat bort) min kamera sladd som för över bilderna från kameran till datorn. Det är det jag alltid har sagt: städa är överreklamerat, jag städar alltid undan saker jag använder och behöver. Så tills jag hittar sladden får ni stå ut med tråkig text om min ömmande hals.

Vi har ganska fint väder idag dock...  

Kommentarer
Postat av: Göran

Hej!
Lite krya på dig bilder finns att se på logowoll-bloggen, även om jag bara la in två bilder nu!
Jag har inte tid till mer just nu.
Krya på dig J!!!
Smillan?? Titta på bilderna, helt underbar!!!!
Farbror G

2008-03-07 @ 20:42:00

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0