Krångel krångel...

Har haft ett krångligt internet idag och hoppas verkligen att detta inlägg kommer upp. Det är även därför jag inte har kunnat kommentera andras bloggar, men jag vill påminna om att Malmö- Wollarna också har en blogg: Logowoll. Kolla in den!

Som sagt, middag med V och hans kompis igår. Käkade mexikanskt på ett mysigt ställe på Bleeker Street. Vi njöt av fajjitas, nachos och liveband.

image105

Så här mysigt hade vi. Alla som känner V vet att han alltid har haft ett härligt hårsvall, men inte längre. Detta är resultatet av en fylle grej i St. Anton. Jag tycker att det är snyggt! men sen är ju han min gulle plutt så jag är väl ganska partisk skulle jag tro.

Det är är vad som inhandlades igår:

image106

Armband från Marc by Marc Jacobs. Inscriptionen är Veritas Inlustrat, vilket är latin för Truth Enlightens. Bra uttryck!
Solglasögonen är i Wayfarers modellen, dock inte äkta Ray Ban. (De kostar typ multum, så jag satsar på fake!)

Ikväll blir det nog bara slappande framfor tv:n, men i den här staden vet man aldrig vad som kommer upp, så jag håller ett öppet sinne (och kanske ett öppet öga också.)

Håller just nu bara tummarna för att detta inlägg ska klara att ta sig till bloggen!
Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Rickard

Det gjorde den:)

Kul å se en rakad gosse till, tror mitt frisyr val berodde på samma sak. Dock inte i St Anton:( (fast det skule va kul att åka dit).

Armbandet var ballt, ta hand om V å hans kompis. Så ska jag försöka sova lite nu.

Puss å kram

2008-03-11 @ 00:23:01
Postat av: Kjell

Jag vill liksom Rickard bekräfta att inlägget tog sej till bloggen. Tack för dina korta, kärnfulla inlägg. Dom är mycket informativa. Att läsa och kommentera romaner kan kännas lite tungt ibland. Igår hade Totte avskeds-/födelsedags-fest hemma hos föräldrarna. Han och en arbetskompis ger sej ut i stora världen nu. Idag. Thailand-Australien. Hoppas dom kommer tillbaka nån gång. Good luck all friends abroad. God natt.

2008-03-11 @ 01:26:18
Postat av: Göran

Ja, vad ska jag säga...
Kjell, jag hör dig klart och tydligt!! Har själv kommit till insikt beträffande mina (och Moomins) evighets-monologer, eller som en god vän sa; Om du ska skriva så mycket är det väl bättre att du skriver en novell eller bok istället. Han/ni har ju för sjutton gubbar helt rätt, MEN det är lättare sagt än gjort. När jag börjar skriva är det inte min tanke att inägget ska bli så långt, men det ena leder till det andra och vips så blir det som det blir. Jag kan ju alltid skylla på min "gamla" fröken, Marianne som lockade fram den genen hos mig, det enda problemet är att jag var sen i utvecklingen och det var nu som det kom något ur ketchupflaskan!
Sen är det så att jag varit på väg att ringa Christopher, men aldrig fått tummarna loss... Senast i går var jag, men...
Har dock hört att dom kommer att ha någon rese-site där de kan nås på?
Få se, korta, kärnfulla inlägg, informativa och no no to novels!
Äntligen har V tagit sitt förnuft tillfånga!! Det tog tid för hans far också, t.o.m ännu längre, men måste säga att det ser fördj-vla bra ut!!
Håller med R, ballt armband och kanske skulle man leta fram sina galmla wayfarer, dom verkar vara inne igen, retro!! Ja vad de hittar på!
Hade gärna varit med er igår, mmmmums va gott det lät!
Jag som trodde att R´s frisyrval berodde på att Catarina ville ha det så!?

Ha en bra dag!

2008-03-11 @ 10:52:39
Postat av: Liza

MAILA!!

2008-03-11 @ 16:00:26
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mumin

...you hit the nail head on,with the comment Veritas Inlustrat...stick to it at all times...

Short enough K&M??????????????????????

2008-03-11 @ 20:35:18

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0