Insomnia...

När det här inlägget levereras är klockan 10.00 hemma i Sverige. Inget konstigt med det. Eller? Backa tillbaka och tänk på vad klockan är här hos mig; nämligen 05.00. Japp det stämmer, jag är vaken. Jag kan inte sova och har inte sovit mer än 45 min per natt sedan natten mellan lördag och söndag. Jag börjar bli lite orolig och tror att jag kanske lider av insomnia. Det är något jag har varit rädd för sedan jag såg filmen "The Machinist" med Christian Bale i huvudrollen. Han spelar en man med grova sömnsvårigheter (=en Insomniac). Gripande film det där, men inget jag vill råka ut för. Jag är trött, svag och ofokuserad och det finns inget jag hellre vill än att somna, jag bara kan inte.

To be continued...

Kommentarer
Postat av: Göran

Hi there!
Jag vet precis vad du ska göra...
Läs mitt inlägg på logowoll-bloggen
så kommer du säkert somna på studs!?
Nä, skämt åsido, gör inte det, du har
nog med problem som det är hör jag.
Tyvär har denne svensk ingen erfarenhet
av insomnia what so ever och kan t.o.m
dricka ett par koppar kaffe och sedan
glatt gå och lägga mig!! Jag e´duktig jag?
Om jag kommer på något, lovar jag att höra
av mig!
Hoppas att det löser sig?
Kram på dig!
Farbror G

Ps. Jag kan alltid ringa upp och sjunga för dig!?Ds

2008-03-12 @ 11:24:30
Postat av: Jossan

G: Det var gulligt av dig att erbjuda sång, men jag tror tyvärr inte att det hjälper. Sång var också min första tanke så min ipod går varmt om nätterna. Jag fick förslaget att kolla upp insomningstabletter, så jag får väl se hur jag ska göra. Men som sagt, tack ändå!
P.S inte somnar jag när jag läser din inlägg, tvärtom jag blir inspirerard.
kram

2008-03-12 @ 12:14:16
URL: http://diamante.blogg.se
Postat av: Farmor

Hej Jossan.Du är inte ensam om att inte kunna somna. Gå och köp en burk Nighttime SLEEp-AID Mini-Caplets tabletter.Vi är några som använder dom.Det är ju tur att du snart får avkoppling o annat att tänka på.Hoppas att vädret kommer att vara bra med mycket sol o bad.

2008-03-12 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0