Handvård

Med en mamma som tar hand om både sina och andras händer (mer specifikt; naglar) så har jag haft turen att alltid ha välvårdade klor. Det var i alla fall tills jag flyttade hit. Nu är det helt upp till mig själv. När jag jobbade på Rival bar jag aldrig nagerllack eftersom det lätt kan skavas av, ramla ner i mat och dryck eller se offräscht ut, så jag körde på au naturale. Men nu när jag är tillbaka i skolbänken och inte behöver tänka på sådant, kan jag leka och experimentera bäst jag vill så ikväll har jag målat naglarna med Mavalas Mexico, en mörk lila nyans som i två lager nästan ser svart ut. Skit snyggt!

Kvällen har annars spenderats härligt uppkrupen i soffan med en kopp te i ena handen och fjärkontrollen i den andra. Efter några tunga utekvällar finns det inget bättre än en lugn, skön, lat hemma- kväll i soffan. Har också spabehandlat mig själv i duschen. Hårinpackningar, skrubb och bubbel är den bästa medicinen för en trött och sliten kropp!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att dom växer och är snygga utan att jag lägger min hand över dom och att du sköter om dom. Händer + naglar är ett visitkort. Puss!

2008-03-02 @ 18:31:15
Postat av: Göran

Håller fullständigt med föregående talare (skrivare)!

2008-03-03 @ 08:42:45

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0