Copycat...



Grammy vinnaren och kontroversiella sångerskan Amy Winehouse ska nu ge sig in i skönhetsindustrin. Stjärnan ska lansera sin egen kollektion av smink och kläder, allt för att göra det lättare för fans att kopiera hennes originella stil. Kollektionen kommer att innehålla flytande eyeliner och hårspray, några av sakerna Winehouse själv använder flitigt.

Jag vet inte om jag någonsin kommer att ta efter allt hon gör eller hur hon ser ut, men jag inspireras verkligen av hennes egna stil och hennes underbara låtar.

Kommentarer
Postat av: Liza

hon är helt faab när hon gör musik. Hoppas verkligen inte hon gör allt för dumma saker mot sig så att hon inte kan fortsätta med dt hon är så grym på..

2008-03-01 @ 18:34:40
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Rickard

Håller med, Göran! Hennes skiva ska du köpa. Tror du kommer gilla hennes musik. alt. om du vill vänta till i sommar när vi kommer ner till er så får du den av mig då:)

2008-03-01 @ 18:47:10
Postat av: Göran

Vänta nu!!!!???
Vad då håller med Göran...
Ahhh (Pling), nu förstår jag!!!
Ja, jag ska kolla in eller rättare sagt lyssna och höra om det är något som passar mig, tack Rickard.
Jag börjar bli för gammal för alla svängar!! (detta behöver ingen kommentera!!! även om ni säkert kommer hugga som Cobror!!! Det kostar att ligga på topp (har jag hört alltså!?).
Kramiz på er!

2008-03-03 @ 09:10:18
Postat av: Rickard

skulle ALDRIG komma på tanken.....

2008-03-04 @ 00:08:01

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0