Bortskamd...

har jag val varit ibland, kanske, om jag maste erkanna det sjalv, men inte langre. No sir, nu far jag ju ta hand om mig sjalv. Fast efter omstandigheter som jag inte tanker ga in pa just nu har ag hamnat hos Geoff igen. Ni behover inte vara oroliga, jag bor fortfarande i min lagenhet, jag har bara spenderat natten hos honom. Och vad harligt det ar att komma hit: bli omhandertagen och matad. Jag passar pa att njuta nu innan jag ska tillbaka till on och traffa V. Det ska dock bli skitkul! 

Ni har val inte glomt att stalla fram klockorna till sommartid!?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å va härligt att du varit hos honom, han är verkligen en underbar man. Vi ställer inte om våra klockor förens sista helgen i mars så nu är ni bara 5 timmar före oss. Puss!

2008-03-09 @ 22:05:26
Postat av: Liza

Japp, maila på. Har saknat våra mail stunder =p

PUSSS

2008-03-09 @ 22:12:09
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Peter

Jag tror att din Uncle Geoff är ganska stolt över att få låna dig ibland och skämma bort dig. Han har ju som vi märkt ett stort hjärta.
Här får vi vänta på både sommartid och värme. Icke desto mindre kommer vårtecknen på löpande band. Vädret ka i vanlig ordning som alltid beskrivas med meningen: "Solen skiner inte ett moln på himlen". Det är bara frågan om var man sätter kommatecknet!
Kram

2008-03-09 @ 22:15:21
Postat av: Liza

"Solen skiner inte ett moln på himlen". Det är bara frågan om var man sätter kommatecknet!
' - haha den är bra :D

2008-03-09 @ 23:17:01
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mumin

....glad you are fine...since I had not seen anything new on line.I assumed you partied up a storm...while the rain kept storming outside...anyway..I had written a looon letter a few nights ago..and it just disappeared..a little sign came up saying not there, when I hit "skicka"..who knows what that was all about...
give my love to Geoff...and bone up on some delicious Thai food while there...yum yum...

2008-03-10 @ 00:25:03

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0