Andas...

ren luft är nog det första jag ska göra när jag kommer fram. Ska bli skönt att komma ifrån bullret och det smutsiga som är New York.  Don't get me wrong, I love it, men ibland behöver man lite distans. Jag sitter här och filar lite på vad jag ska packa. Pappa sa "packa lätt", men jag vet inte hur man gör det (jag är ju trots allt en tjej), Jag ska dock försöka. Har, som med allt annat, även skjutit upp detta till sista minuten. Undra om jag någonsin kommer att ändra på mig?

Det sista slutprovet avklarades tidigare imorse och kändes ganska bra. Hoppas att alla lärare postar våra betyg på nätet innan veckan är slut, och då ska jag meddela hur det gick. Men jag har gjort mitt bästa och känner mig nöjd!

Ska bli så skönt att få lite sol, d-vitamin, avslappning och kärlek från min far. Han kommer till och med och hämtar mig på flygplatsen. Lovely!

Nästa gång vi hörs, har jag checkat in i Florida! Och ni behöver inte vara oroliga, jag har packat ner solskyddsfaktor och kameran

Peace!

 

Kommentarer
Postat av: Marianne & Kjell

Vi önskar dej en fin tid i Florida och är inte ett dugg avundsjuka. Äsch, vi är så dåliga på att ljuga! Kramar från oss

2008-03-20 @ 21:09:56
Postat av: Rickard

Go å gla påsk på dig å farsan. hoppas du får mycket å gott svenskt godis i påskägget.
Kram
Julia katta rickard

2008-03-21 @ 06:34:51
Postat av: Nina

Ja, ha det så skönt i Florida och njut, njut och njut lite till! Hälsa alla "grabbarna" och samla mycket kraft genom att låta dem bära dig på sina armar!
Påskkramar

2008-03-21 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0