Sommaren i city...

är inget jag upplever för tillfället. ligger på en madrass i trädgården och solar min kropp. Det blir himla varmt är det inte fläktar, det ska jag säga er. Men som vanligt så klagar jag inte utan endast konstaterar.
Igår var en ovanligt busy dag som började med att jag vaknade på Lidingö, där jag sovit hos mian gamla vänner M & J. Kvällen innan det var en underbar sådan med hemma fest känsla, mycket vin, prat och skratt. Vi var inte så många men hade desto trevligare. Sov som sagt kvar då det kändes menlöst att åka tillbaka ut till Sollentuna på natten. Lördagen spenderades sedan i stan, shoppandes och lunchandes. Bild på vad jag köpte kommer senare...

Igår kväll var jag även ute och svirade med en kompis från Rival, hennes pojkvän och hans kompisar. Fördrinkade på Underbara Josefina på Djurgården för att sedan bege oss till TrädgårdenKungsholmen. En mycket lyckad och trevlig kväll blev det. Jag körde på Cola light hela kvällen då jag inte alls kände för att dricka alkohol men lika kul hade jag för det och gladast är jag nog idag; utan huvudvärk och fylleångest!

Bilder från helgen kommer lite senare, men nu vill jag ut till solen igen och njuta på medans jag kan!

Hej så länge!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0