Sommar och soliga dagar...

vi gå över skogar och hagar.... ja ni vet hur sången slutar. Ingen updatering igår på grund av det otroliga vädret vi har nu. Det är helt ofattbart varmt och fuktigt. Igår hade vi 33 grader, idag 34 och imorgon hela 36. Kan ni fatta? Det är så jobbigt varmt och äckligt att man bara klibbar vid varje liten rörelse. Mysigt värre. Skulle mer än gärna befinna mig i parken och sola men det går inte. Man pallar inte att ligga ner när det är så här. Man orkar inte ens andas. Men det måste man ju så det är bara att ta sig i kragen och stå ut. Känns ganska bra att jag måste spendera halva dagen inne och plugga. Trodde inte att jag skulle säga det här, men; Tack för att skolan finns!

Har haft underbara sommarkvällar denna helg och har haft kameran i högsta hugg så bilder kommer senare. Nu måste jag ut och frukosta, känna värmen och värma mig (tog en kall dusch imorse).

Ses senare med underbara bilder!!!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0