Slappdag på altanen!

Jag  har gjort precis vad rubriken säger nämligen slappat på altanen hela eftermiddagen. Vaknade lagom tid och åkte kvickt iväg på ännu ett läkarbesök på förmiddagen men hela eftermiddagen har faktiskt spenderats ensam i trädgården och på altanen. Jätte skönt att bara ta det lugnt, samla tankarna och verkligen slappna av. Det här kommer jag sakna. Här får ni lite bilder från våran underbara trädgård och altanen ovanför.



Lunch på altanen bestående av tomat, avokado, keso och cola light, med tillhörande nöje i form av diverse tidningar.











All credd för hur fint det är kan och ska bara gå till mamma och Peter. De är så duktiga :)


Kommentarer
Postat av: Görang

Man ser att de njuter av att vara i sin trädgård, annars hade det inte sett så mysigt och ombonat ut!



Ja, nu e´gubben tillbaks!!



Ha det bäst och ta hand om min lilla snoris!!



Prof.

2008-06-28 @ 10:21:36
Postat av: Jossan

Hahah jaa din snoris, han har det nog bra ska du se. Jag ska försöka att inte förpesta hans Stockholmsvistelse allt för mkt :)

hehehe :)

2008-06-28 @ 12:00:17
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

Jo jo, förpesta på bara!!!



Prof.

2008-06-29 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0