Roofparty!

Idag har det inte hänt ett skit. Jätte tråkigt. Var en snabbis i skolan och var beredd på att gå till parken för att sola då jag märker att det är lite mulet. Okej, tänker jag och sätter fart mot videoaffären. Det finns en film som jag måste se för skolans räkning men jag har inte kommit till skott då det har varit så fint väder. Perfekt tillfället idag att kolla på filmen, skriva den tillhörande uppsatsen och sen vara fri resten av dagen. Lagom till att filmen börjar ser jag hur det klarnar upp och blir super fint väder. Är det någon där upp som skämtar med mig? Stannade, till min egna förvåning, faktiskt inne och gjorde det som behövdes göras, men det tog emot ska ni veta. Vågar inte ens tänka på hur det kommer att bli i sommar. Undra om jag kommer att få något gjort?! Jag får väl helt enkelt ta mig i kragen och räta ut mina prioriteringar, även om jag verkligen inte vill.

Är i alla fall färdig nu och käner mig nöjdare än vanligt och vill på så sätt fira. Finns absolut inget att fira och jag är bara töntig, det vet jag, men jag kan inte hjälpa det. En klapp på ryggen till mig, tack! Är så sugen på ett takparty eller att bara gå ut och ta en öl. Det är ju så fint väder (och varmt som tusan) så jag vill inte sitta inne. Har inte bestämmt mig vem jag ska ringa och terrorisera tills denne förljer med mig ut. Annars finns ju alltid Brian och han är inte den som är den.

Kommentarer
Postat av: Mumin

...no tak terrass, and no bear...but one better...a margaruita on my deck...and good company...tomorrow over 85...today Mia and Kira had a sprinkler party...super cool and fun..hot night in the city...nope not up here...the ocean winds always kick in come evening...delicious...

Warm Hugs..

2008-06-04 @ 03:24:40
Postat av: Kerstin

Hej Josse
Har du börjat packa ännu, nnu är det inte långt kvar. Jag ska till Mia o göra mina naglar i kväll. I dag har jag mina röd skor med rosett och vita prickar, kommer du ihåg.. Jag köpte dem i Rom, du köpt väl oranga?
Vi har det så otroligt fint här hemma nu, rena medelhavs värmen. Puss på dig från Kerstin

2008-06-04 @ 14:24:24
Postat av: mumin ...igen

...my turn to do a blooper..noticed I wrote bear last night,when of course I meant beer...
...anyway just wanted to tone down the weather report, cold and rain here today...now where did that come from...damn them weather men...and I left my car windows open...grrrrr...

2008-06-04 @ 16:46:55
Postat av: Jossan

Haha bear/beer, that is a tricky one, I must say. But it happens to the best of us :)
I also have no idea where this crappy weather came from but I sure hope it's gonna go away soon!

Moster: Nope, klart jag inte har börjat packa än. Inte på långa vägar. Det sparar jag till sista dagen, ev sista dagarna, inte tidigare. Det hinner jag inte, jag är mer av en snabbpackare :)

Oj ja, klart jag minns de skorna, jag använder mina ofta! Jag älskar dem, de är underbara! Kul att ni har varmt och fint, nu när vi har det mulet. Jätte kul för er, verkligen!

Kram på er båda!

2008-06-04 @ 20:17:01
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0