Några av helgens alla bilder...



Galna Lidingö- gänget!
Lotta, Emelie, Johanna, Ida, Angelica, Carro, Hanna



Att sitta på någons altan, dricka vin, snacka och ha kul är det bästa jag vet :)





En av mina absolut bästa vänner, Söt- Johanna!



Kvällen var opretto, galen och fylld med skratt!!!

Finner ingen bra bild på mina nya skor, men jag köpte i alla fall ett par vita Converse. 

Snart är det EM final och jag satsar mina pengar på Spanien. Ska bli skönt med en hemma kväll bland allt partajande.
 

Kommentarer
Postat av: Liza

Min älskade vän jag saknar dig. Rival i veckan?



Pusssas

2008-06-29 @ 20:00:29
URL: http://entvatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0