Mumin i mitt hjarta!

Detta inlagg is long over due. Det ska fullt ut dedikerras till varan kara Mumin i norr (Solveig i Boston). Inte bara ar hon det som ar mig bokstavligt talat narmast, hon ar ocksa den jag ringer nar jag vill ha hjalp, bara behover prata eller vill fa mig ett gott skratt! Hon ar underbar och jag ar sa glad att du finns nara. Med mitt braiga schem infor sommaren kommer jag garanterat att spendera atskilligt veckoslut uppe i Boston hos henne. Hon kommer att vara sa trott pa mig by the end of summer, men det struntar jag blankt i.

Jag namnde som sagt att ho far mig att skratta. Nastan hela tiden med allt hon sager och skriver och det uppskattar jag mer an mycket annat. Som ensamming i den stora staden, nar saker kan vara jobbiga och tuffa sa ar det just ett gott skratt man kan behova. Tack for det!

Men hon ar inte bara rolig, hon ar ocksa valdigt klok, och for att visa pa att det ar flera som tycker det tankte jag citera henne (fran en kommentar) "...so next time ask me for advise...I am full of it...and seldom wrong...if I say so myself...like I mentioned before...been there..done that..." Underbart va?

Tillslut vill jag bara saga att jag ar hennes storsta fan, da hon, som oss alla gar igen tuffa perioder men lyckas halla huvudet hogt och stoltheten lika sa. Cudos to you for that! :)
och tack for att du stannar kvar hos mig och orkar blogga lika mycket som jag. Jag tror att du ar den enda som laser bada bloggarna och dessutom kommenterar, tack! Du ar, harmed, den enda hedersmedlemmen i diamante/unique

Love you forever, like you for always! :)

"Love and Hugs to everybody who reads...Or not...not only to those that actually reads...so there..."

Kommentarer
Postat av: Liza

Vogue!

2008-06-17 @ 22:09:44
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Liza

Hon är fin den där Mumin :D Henner gillar vi nog alla :D

2008-06-17 @ 23:30:31
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Mumin

...man you really do know how to get a person to squirm...but never mind, I do love you, and all your silly antics, and can only say thank you from the bottom of my heart...and must add, I really really enjoy this new thing in my old age...all these blogs...and do try to hang ten,the best I can...

...and mi casa e su casa...remember that...oops, me thinks my Spanish is a bit like Liza with a Z's Italian...Hm...

...and I sure hope everybody at your hang out where you all watch the Sweden-Russia game, knows that Stockholm Chicks rules, at least in beauty ...



Good Night El Diva ,you brainy Swedish chick...

2008-06-18 @ 05:40:12
Postat av: Görang

Very nice put and how true it is, I meen all of the things you write about that old gal!!

I really hope your not disapointed because I, for one, doesn´t read both bloggs!?

Well, tonight, yes I will ofcourse watch the game!!!

LOve you!

Prof.

2008-06-18 @ 06:19:35

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0