Kändisspan!

dagen har varit en riktigt bra en. Började med några solminuter med syster på altanen. Sen åkte jag in till Söder, träffade S och tog en lång fika på Rival. Efter det strosade vid längs Hornsgatan, käkade yoghurtglass och shoppade loss på Judits Secondhand. Vi avslutade eftermiddagen med en läsk på Rivals soltäckta bistro balkong. Jag känner att jag har svårt att slita mig från det stället. Jag känner alla, gillar alla och är nog relativt omtyckt.

Imorgon väntar en lugn dag i vad jag hoppas ska bli solsken och kvällen fylls av vin och gamla minnen då jag ska träffa tjejerna från Lidingö. Det ska bli så attans kul och ja gåkterkommer till helgen om hur det var. Vill också passa på att be om ursäkt för de gleas inläggen under mitt Sverige besök, men jag känner dock attjag vill maxa tiden då jag är här så ha överseende tack!

Det är inte bara i Nevvan som jag kändisspanar. Det har blivit en del kända ansikten här också. Lena PH, Rafael Edholm, Peter Siepen och Filip&Fredrik är några av dem jag har sett runt stan. Alltid lika kul att se hur de ser ut på fritiden.

Inget annat speciellt att rapportera mer än att nästkommande vecka snabbt och lite för lätt fylls upp med saker att göra och människor att träffa, men tur är väl det?att vara uttråkad hade ju gått fetbort!!!

Kommentarer
Postat av: Mumin

...you know..once many years ago, Nina and I played tourists in Helsinki, as we only had a day there, and Nina had never really seen the actual city, just country places where family hang out etc...and it was really fun...except the bit when the tour included a tour into a famous church built into a mountain, and as we exited, we noticed all the Russians on the tourbus had stolen every bible in the place....vi bara gapade...and later found out,they are doing a regular business of things like this...ugly...

...so when are you returning...one week behind you now...



Love.

2008-06-27 @ 05:45:27
Postat av: Jossan

Wow you're right, I've been in Sweden for a week now.. that hadn't struck me yet, noo I don't want it to end just jet, but I'll be back on the 6th (sunday) I'll call you when I get back. think I land very early in the morning so I'll call you when I hit my apt. Good?

What are you up to these days? How's the weather?

2008-06-27 @ 10:16:19
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0