Kändisspan och galna judar

Skulle så gärna vilja börja det här inlägget med "Gårkvällens utgång var en for the books" men det ska jag inte. Vore ju lite jobbig om alla inlägg den här helgen började så. Det enda jag tänker säga är att vi, som vanligt, hade väldigt trevligt. Fördrink hos S, födelsedagsfestande på Cain och den sedvanliga avslutningen på Spotted Pig. På Cain festade vi förövrigt med Ondskan skådisen Henrik Lundström. Himla snygg kille det där. 



Idag är det förövrigt Israels födelsedag. Hela 60 år fylls det. Hela stan är i extas då det kryllar av judar och Israel fantaster som firar och festar. 5:e avenyn är såklart avstängd för parad och poliserna regerar gatorna. Känner mig inte alls delaktig och tänker faktiskt inte säga så mycket mer om saken än att det försvårar min vanliga träningsrunda. Men det kan jag väl leva med antar jag.

Hörde att ni också har haft fint väder hemma och jag hoppas bara att det håller i sig tills jag kommer. Det är bara vecka kvar nu, men som underbara Liza sa så måste vi ju nästan ha regn på midsommar. Det hör lixom till. Kommer även att vara turist i Stockholm, det känns kul.

Nu måste jag skriva på den andra bloggen också, så detta är allt ni får för nu.

Puss puss 

Kommentarer
Postat av: farmor

Tänk vad tiden rinner iväg.Ska bli roligt att träffa dig igen.Ja vi har ett underbart väder o det ska vist fortsätta hela veckan ut ,men sen vet man inte,för det behövs ju regn.Vi har i alla fall inte er fuktiga värme.
Har du många slutprov nu inför sommarlovet.
Hoppas du kommer att ha tid att besöka mig,för annars blir jag sur.
Kram

2008-06-02 @ 09:37:44
Postat av: Liza

Nee inget regn! Det hoppas jag inte på hahaha..

2008-06-02 @ 12:03:41
URL: http://entvatankar.blogg.se/
Postat av: Jossan

Farmor inte behover du bli sur. Jag kommer sjalvkart att finna tid for dig. Vi kanske kan sikta in oss pa en mysig middag bara du och jag, med lite puzzellaggande? Precis som vi brukar! Jag har en del slutprov som vantar men jag har inte riktigt borjat ta ta gi den an, men nar jag gor sa lar ni fa lasa om det har pa bloggen.

Liza: Inte hoppas jag pa det, men det ar lika bra att stall ain sig pa't! Vi far vara varandras solar! :)

Kram pa er!

2008-06-02 @ 16:06:59
URL: http://diamante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0