Hyllning!



Saklart att dagens stora hyllning gar till Zlatan "Ibra" Ibrahimovic. Vilken hjalte. Vilket mal! Underbar seger! Precis den start vi ville ha! Sjalv kollade jag (tillsammans med ALLA andra svenska i Nevvan) pa matchen pa Tonic bar pa Times Square och vilken fest det blev sen. Har var klockan bara mitt pa dagen men som vi firade. Attans roligt. Nu laddar vi om for forbereder oss for lordag! Mer fest ska det bli da!

Annars har jag inte mycket att saga forrutom att det idag ar lite svalare. Det ar fortfarande varmt och skont men nu slipper vi den klibbiga fuktigheten. Nice! Har ett slutprov senare i eftermiddag som det pluggas till for fullt men annars hander det inget sarskillt! Tanker mycket pa att jag valdigt snart far komma till Sverige for lite semester. Jag langtar massor!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Mmm zlatan var ljuset i den där matchen. Nästan så att jag kände för att gå hem och kolla på disneydags istället. Grekland spelar ju så sjukt tråkig fotboll så klockorna stannar och svenskarna var väl inte sådär jätteunderhållande de heller. Men satan vad man älskar sverige när de vinner, det är sjukt hur patriotisk man blir!

2008-06-11 @ 21:45:42
Postat av: Jossan

Aaaa skojja inte att matchen var trakig. Vi hade hur kul som helst med hela festen runt omkring men sjalva fotbollen var aningens trakig. Grekland var samst! Vet dock inte om jag hade valt disney dags istallet men det ar ju du i ett notskal :D

Puss pa dig!

2008-06-11 @ 22:53:15
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

Det var ju som värsta drama/thriller/skräck-filmen!!! Hur kan ni bara andas att den var tråkig!!??

Dramat stod "krekerna" för, alltså väligt likt de GAMLA grekernas teater, visst ser ni likheten med de klassiska dramatiseringarna av något uråldrigt och något som aldrig får någon höjning i intensitet och det "spel" som krekerna "presterade" i går!!??

Skräck-Thriller-piller var bland annat när Daniel Andersson regiserade och iscensatte det som höll på att få mig att pinka i brallan, dvs. passningen till greken utanför "vårt" straffområde, eller Hanssons nick, som nästan brände hål i stolpens utsida!!??

Jag glömde action-scenerna vid båda målen!!!

Ibras projektil hade kunnat skicka hela jordklotet i omlopp kring solen!!! Hanssons otroligt spännande

och närvkittlande balansakt gick inte heller den av för hackor, så kom inte och prata om sjukt tråkigt...

Thriller-puss och skräck-kram på er!!



Patriotens farbror!



Ps. LYCKA TILL!!!Ds.

2008-06-12 @ 00:33:14
Postat av: Jessica

Hej stjärnan

Jag sitter och kollar på våra New York bilder, kan inte fatta att du är i där alldeles själv! Jag måste hälsa på och försäkra mig om att de är snälla mot dig ;)

Puss

2008-06-12 @ 15:18:19
Postat av: Görang

Nu, när som helst hade det passat att du låter oss

få veta hur det gick, kanske t.o.m idag!!??



Fabbo G

2008-06-13 @ 08:28:16
Postat av: peter

Hej Josefin. Jag missade matchen för det var paddling som gällde, Varför höja Zlatan till skyarna när det var Henke Larsson som gjorde allt jobb bara det att han peggade upp bollen till Zlatan och sen frispelade Ljungberg som inte kan förvalta en smörpassning nä Henke är världsbäst.

2008-06-16 @ 19:45:24

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0