Home sweet home!

Oj oj oj, jag ber verkligen om ursäkt för glesheten mellan mina inlägg på senaste tiden. Jag har varit ganska busy sen jag landade. På Arlanda blev jag väl mottagen av familj och kusiner som så gulligt hade gjort ett välkommen hem plakat till mig. Tack J & L. Sedan bar det av till landet för lite lungt midsommarfirande. Stor omställning från livet och pulsen i NY till att komma ut på landet. Det var dock en efterlängtad och välkommen känsla som kom ganska lägligt i tiden.

Tillbaka i stan, har hunnit träffa far och farmor. Alltid lika mysigt att komma dit, lägga lite pussel och äta lite godis. Men henne kommer jag ju att se mer av innan jag åker. Ska bli kul att lill-kusinen från Malmö kommer upp och hälsar på å att man får någon kontakt med familjen från söder. 

Igår kväll var det första inbokade mötet med vänner. Eller föredetta kollegor ska jag kanske säga då jag slöt upp med Rival gänget för middag och drinkar. Som jag har saknat mina vänner, och det är så skönt att kunna komma tillbaka, plocka upp där vi lämnade allt och bara ha det som det var förr. Inga tjafs och inga sura miner. Många, långa, stora, vända-ut-och-in-på-magen-skratt blev det. Mer underbara människor får man leta efter. Tack för en fantastisk kväll!

Resten av veckan kommer att gå i läkarbesökens- och träffa kompisar tecknen. Men jag återkommer såklart snart igen.
Ikväll blir det Sex and the City filmen igen fast den här gången med kusin vitamin och syster yster. Mys pys på hög nivå!!!

Ciao for now! 

Kommentarer
Postat av: Mumin

...it's 2 am, and as John Blund lyste med sin frånvaro, steg jag upp to write some letters, and once again do a "blog sweep", and lo and behold, there was life in the old El Diva once again...so here I am...

...yes we all saw the plakat Liza with a Z and co, had made, and it made me laugh, as at least there was some glory and glam at Arlanda, not just tears and tanda gnissel for when those poor footballs killarna returned...by the way...what on earth happened this year...for shame..

...and oh how I envy you , your "lugnet på landet" midsommar firandet...

...we have had some mega rains here the last few days, much needed, but still cool and wet, ugh...don't know what NY has had...but assume some of the same...

...and darling..don't worry too much about keeping this one up, as everybody who responds are all over there...well except for lilla jag...

and please do give lilla MY a big warm hug from me, OK...and call me when you get back...



Much Love.

2008-06-25 @ 08:31:47
Postat av: Jossan

Hi Mumin!

Of course I'll give her a big hug from you. I've already seen her but the hugs I gave her then were pretty much just from me, but don't wory, I'm a good hug giver :)

Thanks for checking in still and for understanding that the blog is not prio #1 as I'm over here. I miss you loads though and will bring you both coffee and suncream. Something else you might want?

Kisses and hugs!

2008-06-25 @ 17:16:18
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0