Grejs och grojs!

Om möjligt den sämsta rubriken i världshistorien, men det kan jag leva med.
Har ett ganska tråkigt inlägg på gång, eller i alla fall ganska basic. Det har lixom inte hänt så mycket spännande. Eller jo, jag får A i englekska 2. Det är det enda betyget jag vet än så länge, så det känns bra. Sen ska vi gå och se Sex and the City filmenTimes Square senare ikväll, men annars inget speciellt!
Vi laddar inför imorgon med fotboll, födelsedagar och brakfest. Ska nog ta en lugn kväll för att vara extra på topp imorgon. Bra idé?

Nu är det mindre än 1 vecka kvar tills jag kommer hem. Snacka om att jag längtar, fast först väntar en vecka med massa jobbiga slutprov. Gissa om det kommer att kännas skönt när det är över och jag kan se fram emot min semester i Sverige!

Nu, dags att göra sig iordning!

Puss och godnatt!

 


Kommentarer
Postat av: Görang

Grattis tll ditt A!!

Det kommer att gå bra, den känslan finns inom räckhåll!!

Jag förstår att du längtar him!!

Ha det så bra och heja ordentligt!

2008-06-13 @ 23:21:34
Postat av: Jessica

Jag längtar me! :)

2008-06-14 @ 00:05:49
Postat av: Rille

Grattis till A:t.

Pratade med din far igår, och vi pratade om att kanske kunna träffas något när du e hemma. Vi får höras helt enkelt...



Kram

2008-06-14 @ 12:45:35
Postat av: Jossan

Tack till gratulationerna!

KLart att vi ska ses, jag vill träffa alla!

Kram på er!

2008-06-14 @ 15:55:38
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0