Chanel chanel chanel




Behover jag ens kommentera bilden?

Hur fab ar inte det har? Hade inte suttit helt fel till sommarens alla partyn. I vantan pa att dessa tva pjaser ska dyka upp i min garderob sa har jag en ganska basic outfit idag:
Jeanskjol, svart tischa, gladiator sandaler, hog knut mitt pa huvudet och mina pilot glajjor fran Tom Ford.
Japp, ni gissade ratt. Annu en dag med tropisk hetta och stekande sol. Det som piggar upp idag dock ar ju sjalvklart Sverige matchen som vi alla ska ga och titta pa. Patriotismen ar utbredd som aldrig forr, and I love it!

See you later!

Puss



Kommentarer
Postat av: Patriotismens fader...

Jag säger bara IBRA... Äntligen fick han göra en balja:-) Heja Sverige

2008-06-10 @ 22:13:28
Postat av: Jossan

Haha verkligen!

Zlatan regerar! Go Sweden!

Nu laddar vi om for lordag!

2008-06-10 @ 23:25:16
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Görang

Kan bara hålla med föregående talare!!!

F-n va skönt!!!



Farbror G!

2008-06-11 @ 00:49:26
Postat av: Görang

Du, jag glömde att kommentera ditt inlägg!!

En Sverige-outfit med min granne, Ibras fotbollsdojjor, är en dag som denna mer fab

än vad du än kan plocka fram Jossan, sorry,

men så är det bara!!!!!

På lördag kommer "vi" få spanjorerna att springa,

som om det vore tjursläpp i Paloma!!! YIIIHA!!!

FORZA SVERIGE!!!



Farbror P!! (P för Patriotisten!!).

2008-06-11 @ 13:04:25
Postat av: Jossan

Goran goran goran... jag skulle vilja tro att jag aven kan styla till en svensk fotbollsoutfit till en stilig kladsel. Fast jag tror att Ibras dojjor ar lite for stora for mig. Far noja mig med hans troja :)

Spanjorerna kommer inte hinna uppfatta vad som hande nar den svenska styrkan kort over dem!

Kram

2008-06-11 @ 18:53:13
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0