Whiskey och gurgel...



Tack för alla fina, bra kommentarer och idéer om hur min förkylning bäst ska botas. Sånt som sängliggande, vila och c-vitamin går fet bort men jag gillar idéen om Whiskey och superoxidgurgel bättre. Funderar på om jag ska smyga ner till mamma och Peters stora sprit och vin förråd och sno med mig en flaska eller två. Jag menar, det kan ju alltid vara bara att ha om förkylningen skulle komma tillbaka. Annars får jag väl vända mig till apoteket som alla andra men hur kul är det?

Annars har jag haft en ganska lugn dag med mammsen på stan. Först var vi och klippte oss sen blev det minsan lite shopping. Beiga chinos, behåar och t-shirtar inhandlades. De beiga chinosen är några jag har velat ha länge men inte hittat några bra, förrutom idag. Och då slog jag till. Det är nästan att jag ska ta en fancy bild på dem imorrn och visa er bara för att skryta. De är bara så himla fina. Och till mina nya, vita converse och en vit tisha blir hela outfiten en dunder hit vill jag lova!

Det enda tråkiga med den här dagen är att jag måste säga hej då till min underbara lilla gull syster. Hon och hennes vän åker nämligen till Arvika festivalen imorgon och kommer inte hem föräns jag har åkt. Trist, jobbigt och sorgligt, men hon kommer och hälsar på strax efter sommaren så jag får hålla fast vid det. Fast fan va jobbigt det är. Hej då till dig och ha så kul på festivalen. Tänk om man var ung och dum igen... varför åkte jag aldrig på festival? något jag får göra när jag blir äldre... kanske... eller inte...

Nu är klockan sent och jag har fortfarande många saker kvar att göra; blogga på min amerikanska blogg, maila viktiga mail till csn, kramar extra mycket pa Jess innan hon ska sova och sen måste jag ju själv gå och lågga mig snart eftersom jag faktiskt är sjuk. So much to do, so little time! Hur ska detta gå!?

Godnatt och skål då!  

Kommentarer
Postat av: Görang

Du finner nog råd hur du ska hinna med, eller INTE!!?? Det du inte hinner med nu, hinner du inte med helt enkelt och det behöver inte betyda att du ratar nån eller något, utan att tiden är vad den är och inte en sekund varken mer eller mindre!!

Man skulle kunna säga att tiden, det är en världslig sak!!??

Kram från farbror G



Ps. Jack Daniels drickes endast om det absolut inte finns någon annan wirre i sikte, den ger dig wiskey-röst, dvs. hes hårdrockarstämma!! Ds

EL P!

2008-07-02 @ 00:10:15
Postat av: Rille

Håller med fullständigt.....



Jack D tillverkades nog under kriget då allt annat dracks upp å den vart kvar....huuuuh,



Jack+mycket cola möjligtvis. men då måste man va rejält på pickalurven. "Har jag hört" :)

2008-07-02 @ 23:46:34
Postat av: Görang

ALDRIG, blanda wirre, annat än med några droppar vatten!!

Ta det som en man, dvs. gnäll, tyck synd om dig eller på annat sätt visa att du inte är bekväm i situationen, men som sagt blanda, NEJ, njet!!

Tycker iallafall jag.

Tjing!

2008-07-02 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0