Wet t-shirt contest!

Idag har egentligen inte varit någon speciell dag. Vaknade, gick upp, klädde på mig, solskyddsfaktor på, gick mot parken, stannade på Starbuck's och köpte iskaffe, kom till paken, la mig i parken, svettades som en gris i parken, gick från parken för att det var så varmt! That's it up til now! När jag tog på mig t-shirten och skulle lämna parken var det som om jag skulle vara med i en wet t-shirt contest, och då hade jag torkat av mig all svett jag kunde. Kan lixom inte förklara för er där hemma hur den här värmen känns, sol + fukt+ stor stad är lite svårhanterligt. Men jag skriver ju det här så jag har inte blivit knäpp än. Ska till och med ut och springa snart så vi får se om jag tar mig igenom det :)

Ikväll ska vi tjejer ut och svänga rint på stan. Vet inte vart vi ska men det ska bli kul!

Puss & kram svennebanan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0