Vattenglas!

vad det är lätt att leva när det är fint väder. Har ni tänkt på det? Man behöver lixom inte så mycket för att klara sig. Lätta små kläder, en bikini, 3 mål mat och en livlig fantasi och du är all set. That's it. Som tur är så har vi jätte fint väder. Varmt och skönt på dagarna och som väntat lite svalare på kvällarna. Lovely!

På förmiddagen var jag och Mumin ute på en liten window shopping tur i Marblehead för att sedan plocka upp ungarna, åka till stranden och njuta av livet. Vi badade med boogieboards, plockade stenar och letade efter vattenglas bitar. Fina, rundade glasbitar. Jag ska ta med mig mina tillbaka till NY och dekorera min ljuslykta. Göra det lite hemtrevligt så att säga.

Imorgon ska Mumin jobba så jag får hela dagen för mig själv. Stranden, farmers market och cykelrundor står på schemat. Sen ska jag väl krascha i hängmattan, läsa min bok och lata mig. Det måste man ju också hinna med om ni frågar mig! Speciellt nu på sommaren! 

Kommentarer
Postat av: Görang

Avkoppling behöver man alltid, frågan är bara hur man gör för att förvärva den tiden som detta kräver!!??

Jag håller med om att sommaren är extra viktig för rekreation och laddning av batterier, inför den kalla och mörka period som kommer efter sommaren, även om det känns riktigt avlägset förnärvarande!

Ha det toppenbra, så ska jag göra vad jag kan för att vi ska ha det lika bra på denna sidan av Atlanten!!

Kramar till er alla!!

Hälsa alla!!

Göran

2008-07-12 @ 11:31:51
Postat av: Jossan

Det är är en väldigt bra fråga måste jag säga. Kanske att man får omprioritera eller helt enkelt skära något annat ute. Det beror nog på hur gärna man vill vila.

Jo visst känns kyla en bit bort, men rätt som det är så är den här igen och sommaren bara är ett minne blott. Nu ska vi alla passa på att njuta medan vi kan och ladda alla batterier.

Vi ska också ha det så bra vi bara kan och Mumin häslar så gott!

Kram

2008-07-12 @ 18:09:27
URL: http://diamante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0