Vardagsbestyr!



Sa har kul ar vadret i New York idag. Dugg regn och fukt. Hur kul ar det? Speciellt nar det var sa himla fint vader i Boston i helgen. Kanns lagom kul att komma tillbaka till vardagen pa det har sattet! 
Idag blir det lite skola, lite trana, lite plugga och lite vila. Lite vanliga vardagsgrejor bara, inget mer fancy an sa tyvarr. Men jag tror att Brian har en spelning pa onsdag sa jag ska forsoka luska fram lite info om det och kanske palla mig dit. Det vore kul.

Nu hoppas jag bara pa fint vader till imorgon da jag inte har nagra lektioner pa dagen. Jag vill ju kunna sola pa min kropp!
Hur ar vadret hos er?

XoXo


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej hej sitter här på landet. Dricker vin och har precis fått mina tånaglar gjorda av din lilla mamma. Röda blv dom.

Vi har haft sol hela dagen. Har läst mest hela tiden.

I morgon åker jag tillbaka till verkligenheten. Dvs jobbet.



Puss min sköna. Saknar dig!

2008-07-14 @ 18:31:45
Postat av: Kerstin

Förra inlägget var från din kusin Liza.

Idag har jag klippt uppe hos mormor, med vår nya klippare. Du vet.... vi sliter ut dem ganska fort.

I morgon kommr LÅ också hit, han har varit en vecka i Tännäs. Jag förstår att du har det skönt när du är hos Solveig, har du inget kort från Boston som du kan visa oss.

Kram Kerstin

2008-07-14 @ 20:47:22
Postat av: Jossan

Hej på er. Är jätte avis för jag vill minsan också vara på landet och lata mig. Joo visst har jag lite bilder från Boston, de ska jag lägga upp, men tyvärr inga bilder på Mumin, hon vägrar :)

kram på er, och lisa, jag vill ha fler t-shirtar! :D

Kram

2008-07-15 @ 01:53:55
URL: http://diamante.blogg.se/
Postat av: Mumin

...first thanks for not forcing people onto photos...as I really really hateto be fotad...

...and then, what do you mean...vara på landet och lata mig...what on earth did you do here...not even the beach, both days I was working, and the weather was perfect...but alas...hängmattan lockade mer skall ni alla tro...she did not lie about that, that is for sure...but that is quite ok as that was what she wanted to do...ah..that and hitch up with a really super duper rich and good looking hottie from Marblehead Neck that is...oh well, maybe on her next trip...

Kram.

2008-07-15 @ 04:00:50

Kommentera inlägget här:

Du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress (bara jag som ser den):


Har du en blogg?:


Vad vill du säga?:


Trackback
RSS 2.0